lla 9.9.05

Onko muita äitejä jotka synnyttää jorvissa?
Ja mulla olis pelko mun edelliset llapset on olleet aika muhkeitta syntyessään esikoinen poika 4660 synty rv39+3 kesti 6h30min ja tyttö 4770kg ja käynistettiin 39 kesti 5h.20.Miten saisin tämän tulevan maha asukin pienemmäksi 4kg olis hyvä,olen jättänyt karkit pois voiko lapsen kokoon vaikutttaa syömisellä???????????? :/
 
2 poikaa
En tiedä voiko vaikuttaa... Meillä ainakin vaikuttaa hyvin paljon perintötekijät tuohon asiaan. On tosi paljon viiden kilon päälle ja hieman alle nämä lähisuvun vauvat.

Voihan sitä kokeilla, että ei syö karkkeja, kahvileipää, sokeria jne.? Meillä esikoinen oli 3,5 kiloa ja syntyi 3 viikkoa ennen laskettua aikaa ja toinen oli 6 päivää yli ja painoi reilusti yli 5kg. Suunnilleen samanlaista "kohtuus kaikessa" raskautta vietin molempia odottaessa. Joskus karkkeja jne. Syömme terveellisesti kotona esikoisen vuoksi eli ei voinut olla kovin lihottavaa masuvauvallekaan! Olen itse pitkä, yli 180 cm ja sopusuhtainen tai paremminkin hoikka.

Onnea odotukseen ja kysy neuvolasta mitä he sanovat! :) Iso vauva on kyllä ihana... :) Ja synnytyskin menee toivottavasti joka tapauksessa hyvin!
 

Yhteistyössä