Liukovoide ja siittiöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä -85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä -85

Vieras
olemme käyttänneet liukastusvoiteena tavallista perusvoidetta, koska olen niin allerginen muille liukuvoiteille, vaikuttaako tämä ettei siittiöt pääse oikeaan osotteeseen? Itse en usko tähän, mutta mieheni rupesi epäröimään asiasta että rasva vaikuttaa raskautumiseen. olemme yrittäneet saada lasta 1 1/2 vuotta.

Kyllä jotkut liukkarit ja voiteet haittaavat raskautumista. "Osa liukastusaineista vähentää siittiöiden liikkuvuutta tai voi jopa tappaa siittiöt." (Perhesuunnittelun kotisivut) Oletko kokeillut Ceridal intimeä? "Voitte huoletta käyttää Ceridal intimeä liukasteena. Se on täysin lisäaineeton eikä siis vaikuta siittiöihin haitallisesti." (Ceridal) Tuo käsittääkseni käy myös allergisille ja mielestäni toimii hyvin myös liukkarina. :)

Hei "minä -85"!

Kiitos kysymyksestäsi.

En usko, että perusvoiteellakaan on vaikutusta siittiöihin, mutta saattaa olla että juuri tuo edellisen kirjoittajan mainitsema Ceridal intiimivoide voi olla jopa mielyttävämpi koostumukseltaan käyttää ja on nimenomaan tarkoitettu juuri intiimialueelle, joten kannattaa ehkä kokeilla sitä.

Yhteistyössä