M
minä voisinkin ostaa!
Vieras
Mä oon 11v tyttö ja oon hulluna petseihin. Voisin ostaa, mutta kun en löydä mistä ostaa halvalla käytettyjä petsejä....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Anteeksi kun mä kirjoitan tähän niin paljon kommentteja,mutta halua mäyräkoiria,4 jalalla seisovia kissoja,istuvia kissoja,tanskandokkeja,ja kokkersspanieleita JOS SÄ MYYT TORILLA NOITA PETSEJÄ NIIN LAITA SIIHEN ETTÄ VARATTU- Lps Toffeeterrierilee!!!!!!!!!!!!!!!
minä kerään! voin ostaa ja se hinta! jotkut lps kissat tai mäyräkoirat maksaa tori.fi ssä 30 euroa mutta jos on mäykkii ja kissoja HALVEMMALLA niin toriin VARATTU Lps Tofeeterrierille.Alkuperäinen kirjoittaja ei myydä;30582617:
Ne on lps Popular sarjastaHei, uteliaana kysyn mikä ihmeellisyys nois 4 jalalla seisovissa pet shop kissoissa on kun niistä pyydetään jopa 25e...
Olen koittanut myydä vanhoja LPS-lelujani huuto.netissä, mutta kukaan ei vaan ostaMinne kannattaisi laittaa myyntiin? Minulla on kaksi taloa ja tavaroita todella paljon, ja myyn todella halvalla. Haluan niille vain uuden kodin, koska en raaski laittaa roskiin.