littlest pet shop: kerääkö näit enää kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun 8.v kerää niitä. Lähettäkää s-postiin RonjaSilander@luukku.com minulle ja jos tanskandoggeja ja cockers spanieleita olisi niin tänne vain koskaa tyttäreni on hullu niihin mutta hänellä ei ole kuin 1 cockers spanieli.
:)

Anteeksi kun mä kirjoitan tähän niin paljon kommentteja,mutta halua mäyräkoiria,4 jalalla seisovia kissoja,istuvia kissoja,tanskandokkeja,ja kokkersspanieleita JOS SÄ MYYT TORILLA NOITA PETSEJÄ NIIN LAITA SIIHEN ETTÄ VARATTU- Lps Toffeeterrierilee!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ei myydä;30582617:
minä kerään! voin ostaa ja se hinta! jotkut lps kissat tai mäyräkoirat maksaa tori.fi ssä 30 euroa mutta jos on mäykkii ja kissoja HALVEMMALLA niin toriin VARATTU Lps Tofeeterrierille.

Miksi uusien petsien piti tulla kauppaan ? Vanhat petsit on parhaita! 1 uudet petsit ei pysy hyvin pystyssä 2 uudet petsit ei kellu vedessä 3 uudet petsit ovat joskus rumia. Eii-noo

[QUOTE="vieras";27998827]Mietin jos laittaisin myyntiin littlest pet shop-tarvikkeet. Saakohan näistä yleensä enää mitään tai keräileekö lapset näitä vielä?

Löytyy leikkitietokonetta, taloa, pehmoja, tavaroita ja figuurejakin on yli 80kpl.[/QUOTE]

Meillä kerätään yhä. Pistä yksityisviestinä hintapyyntösi niin mietin asiaa. :)

Mä voin otaa ne koska mulla on 5tyttöö jotka kaikki leikii petseillä ja niitä kun ei oo enää kaupassa niitä vanhoja joka on jus kuulemma niitä parhaita niin mä voin otaa ne ja mun tytöt on 3v,4v5v,6v,7v!????????????????

Yhteistyössä