littlest pet shop: kerääkö näit enää kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuo uudet ovat ihan kammottavia...! Vanhat olivat paljon parempia ja myivät enemmän ...olen 14 vuotias tyttö joka on keräillyt noita 8vuotta...joo se on paljon...

Hei! Meillä kerätään niitä littles pet shoppeja. Olisi kiva jos vaan sais kemistä. Ja erityinen toive että olis joku cockerspanieli tai sellainen seisova kissa. Tanskandoggeja ja mäyräkoiriakin haluttais.

Ei näitä kannata myydä keillekkään neljävuotiaille pikkulapsille. Meinasin kerran ostaa yhdeltä tyypiltä sellasen "neljällä jalalla seisovan kissan" mutta joku nelivuotias oli siltä purrut korvan irti. Näistä vanhemman mallisista hahmoista saa jo 2020 luvulla varmaan 30€ kappaleelta. Kannattaa harkita tarkkaan kenelle myy?

Minulle minulle, haluan nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnn kovasti lps kissan tai mäykän!

Moi täällä Toffeterrieri! Jos joku on yotubessa ja tekee petsi videoita, niin voiko joku vaihtaa petseja??! jos voi niin KIITOS! toivon kissoja & mäykkii!!! ja muita petsejä!

Yhteistyössä