L
lps
Vieras
me keräilääm laittakaa myyntiin toriin ei se maksa pliis meidän tyttö keräilee niitä ja haluaa niitä laittakaa myyntiin! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen koittanut myydä vanhoja LPS-lelujani huuto.netissä, mutta kukaan ei vaan ostaMinne kannattaisi laittaa myyntiin? Minulla on kaksi taloa ja tavaroita todella paljon, ja myyn todella halvalla. Haluan niille vain uuden kodin, koska en raaski laittaa roskiin.
Olen koittanut myydä vanhoja LPS-lelujani huuto.netissä, mutta kukaan ei vaan ostaMinne kannattaisi laittaa myyntiin? Minulla on kaksi taloa ja tavaroita todella paljon, ja myyn todella halvalla. Haluan niille vain uuden kodin, koska en raaski laittaa roskiin.
niin minä voin jos sielä on cockerspanieleita ja mäyräkoiria ja seisovia kissoja myynnissäMä haluisin. Vieläkö on? Haluaisin todella. Jos on vielä niin laittaisitko Tori.fi:hin ja VARATTU! Ja pistät viestiä täällä vaikka sitten että siellä on. Pistän sukunimellä Soikkeli niin tiiät kuka oon.