?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pirkko6000:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maikki5000:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ja menneistä vielä: Spicegirlsja Cure
Ah, ja Cure, tietty!
Oi, Cure. Totta kai!
Nii hei, mäpäs kekkasinki vielä yhen: The Cure!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Oliko The Who jo?
Ja joo ehkä mä oon urpo, mut mikään Duran Duran- Kaja goo goo akseli oikeen iske =D
Animals? Mötörhead, Judas Priest
Niin no, ei kai sille mitään voi, jos ei osaa edes kirjoittaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja pirkko6000:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maikki5000:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ja menneistä vielä: Spicegirlsja Cure
Ah, ja Cure, tietty!
Oi, Cure. Totta kai!
Nii hei, mäpäs kekkasinki vielä yhen: The Cure!!!!!
Ai nii se Cure...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meinaisn unohtaa Portisheadin ja ihanaisen White Townin (joka tais jäädä yhden hitin ihmeeksi, mutta tää biisi on ihan paras: http://www.youtube.com/watch?v=KISJkJi2KAM )
Hienot lisäykset!Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:Pet Shop Boys ja New Order
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Hienot lisäykset!Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:Pet Shop Boys ja New Order
Muistaako kukaan bändejä nimeltä Dead or Alive tai Jane's addiction?
Myös Human Leaguem Heaven 17 ja ABC ovat mainitsematta...
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Hienot lisäykset!Alkuperäinen kirjoittaja Kifa:Pet Shop Boys ja New Order
Muistaako kukaan bändejä nimeltä Dead or Alive tai Jane's addiction?
Myös Human Leaguem Heaven 17 ja ABC ovat mainitsematta...
Juuh, muistin perukoilla on...mutta ne eivät listaudu mulle elämää suuremmiksi...