O
:o
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Duran Duran
Jestas, mä oon aina luullu, et ne on saksalaisia =D
Tsiisus mikä urpo
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Duran Duran
Jestas, mä oon aina luullu, et ne on saksalaisia =D
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:Ei oo.... Britit ei vaan osaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:Ei oo.... Britit ei vaan osaa
Että niinku esimerkiks Depeche Modekaan ei oo yhtään suosittu bändi? Juu, ei ole ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kate Bush on ihana, mutta kuuluuko se tähän ketjuun, koska sehän on artisti eikä bändi ;D
Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Mr Nobody:Ei oo.... Britit ei vaan osaa
Että niinku esimerkiks Depeche Modekaan ei oo yhtään suosittu bändi? Juu, ei ole ei![]()
Noh. Mie en voi sietää. Joku ehkä. Annoin vaan oman kantani
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kate Bush on ihana, mutta kuuluuko se tähän ketjuun, koska sehän on artisti eikä bändi ;D
Sen verran suuri ilmiö kuitenkin, ettei anna moisen rajoittaa itseään. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kate Bush on ihana, mutta kuuluuko se tähän ketjuun, koska sehän on artisti eikä bändi ;D
Alkuperäinen kirjoittaja kb:Massive Attack
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:King Crimson, Jethro Tull, Procol Harum, Cradle of Filth, RAMONES anyone?, The Police, Culture Club, Stone Roses, Arctic Monkeys, The Verve, Joy Division etc. Unohdinko jotain, onko maa väärä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:King Crimson, Jethro Tull, Procol Harum, Cradle of Filth, RAMONES anyone?, The Police, Culture Club, Stone Roses, Arctic Monkeys, The Verve, Joy Division etc. Unohdinko jotain, onko maa väärä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Oliko The Who jo?
Ja joo ehkä mä oon urpo, mut mikään Duran Duran- Kaja goo goo akseli oikeen iske =D
Animals? Mötörhead, Judas Priest
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja maikki5000:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ja menneistä vielä: Spicegirlsja Cure
Ah, ja Cure, tietty!
Oi, Cure. Totta kai!