Listataas leluja, joita voi ostaa ärsyttävien vanhempien lapsille? ;D

Juu, huumoria (puoliksi :D) =)

Ostin ystävän lapselle synttärilahjaksi mm. sellaisen kivan soitinsetin. Tyttö oli sit yks aamu herättäny äitinsä aikaisin soittamalla täysillä jotain soitinta. :D Uhkasin ko. äidille, että joululahjaksi tulee sitten lapsille rumpusetti. :D Mitäs muita "ihania" leluja on? Ainakin joitain todella kovaäänisiä, inhottavia vilkkuvia autoja olen nähnyt.

Ps. tää ystävä siis EI oo mitenkään ärsyttävä tyyppi. ;) Ja se soitinsetti oli muuten ihan hieno.
 
Mä rakastan kaikkia leluja, joista kuuluu ääni. Mitä enempi ääniä (ja mielellään kovia) niin sitä parempi. Lapsi nimittäin viihtyy niiden parissa melko hyvin...ja äiti saa olla tuolloin ihan rauhassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: LMAO
Mä rakastan kaikkia leluja, joista kuuluu ääni. Mitä enempi ääniä (ja mielellään kovia) niin sitä parempi. Lapsi nimittäin viihtyy niiden parissa melko hyvin...ja äiti saa olla tuolloin ihan rauhassa :D
:D

Musta semmoset jankuttavat nuket/ponit on kans karmeita. Siis semmoset, jotka toistaa niitä samoja lauseita kamalalla äänellä höystettynä. :p Ainakin osa.
 
kohjphio
Joku halpa koottava lelu, jossa on paljon osia, ja hirvittävän vaikea koota, kun osia puuttuu/ne ei sovi paikoilleen/ ei toimi jne..
Siis, kun tämä kokoaminen jää niiden vanhempien kontolle.
 
Kaikki missä on miljoona irtoavaa osaa
Helmisetit
Kaikki missä tulee mukana liimaa
Palapelikirjat
Isommille lapsille tarkoitetut 100 palan pikkupalapelit
Kaikki mistä tulee kovia ääniä
Halvat lelut jotka hajoaa parissa päivässä
Miina ja Manu- ja Pupu Tupuna-kirjat
Kaikki Ti-Ti-nalleen liittyvä
Liian pienet tai monta kokoa liian isot vaatteet


Mä oon varmaan tosi ärsyttävä mutta kaikkea tällaista meidän lapset saa lahjaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89 ja Dongxi
"vihreä"
[QUOTE="tiimarinvihko";26106652]Nalle Puh-läppäri on vihoviimeinen. Nimim. äiti, jonka tyttären tällaiseen laitettiin just uudet patterit hyvin piiiitkästä aikaa[/QUOTE]

Muumi-läppäri on varmasti tätä samaa sarjaa. Jokainen joka sitä on aikansa kuunnellut tietää varmasti mitä tarkoitan.
 
  • Tykkää
Reactions: tarantellah
"Tanjuska"
Meidän lapsi sai kummitädiltään syntetisaattori rumpusetin kun hän oli 1,5v, vähänkö oli kiva kuunnella sitä Argh :LOL:. Jotenkin kummasti se katosi kun muutettiin, tiedä sit mihin joutui.. =)!
 
Millipidetär
Sellainen kirja jossa joka sivulla on palapeli... kun sä kerran irroitat sen palapelin niin putoavat sen jälkeen joka kerta paikoiltaan kun liikutat sivua...maailman paskin keksintö ja niiiiiiin raivostuttava
 
  • Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
[QUOTE="vihreä";26107001]Muumi-läppäri on varmasti tätä samaa sarjaa. Jokainen joka sitä on aikansa kuunnellut tietää varmasti mitä tarkoitan.[/QUOTE]

Meillä on kotona pikkusisaruksilla pari tämmöistä läppäriä ja tietyin väliajoin kuuluu jostakin "paina näppäintä..... paina näppäintä.... paina näppäintä" eikä kyseisen äänen aiheuttajaa löydä tietenkään mistään kun lapset on sen niin hyvin jemmannut.
 

Yhteistyössä