Listataas leluja, joita voi ostaa ärsyttävien vanhempien lapsille? ;D

Lapsille voi antaa ihania taide- ja tuunauselämyksiä, jos ostaa heille sellaisia värejä maalaukseen, jotka ovat muka vesiliukoisia, mutta eivät sitten olekaan. Ainakin osa sellaisista ns. pulloväreistä tarttuvat hanakasti vaatteisiin.
Ja vanhempia piristää iloisen väriläiskäiset vaatteet.|O
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89
Puhuva hamsteri. Sillon kun oot vihanen ja huutelet lapselle, että ALA SIIVOTA HUONE niin tyyppi nauhottaa MUN puheen ja sit se kuuluu toistona hamsterin äänellä!!! "ala siivota huone!" "ala siivota huone!"
sen voi tehdä myös kännykällä, meillä on ollut sekä ääni-, että kuvamateriaalia vastaavista tilanteista.|O
 
  • Tykkää
Reactions: Kerpele ja tytsi-89
"vieras"
Puhuva hamsteri. Sillon kun oot vihanen ja huutelet lapselle, että ALA SIIVOTA HUONE niin tyyppi nauhottaa MUN puheen ja sit se kuuluu toistona hamsterin äänellä!!! "ala siivota huone!" "ala siivota huone!"
Ahahah ihana, mistä tollasia saa? :D Meidän 1-vuotias ei varmaan osaisi vielä käyttää, mutta mä voisin kiusata sillä miestä!
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26108673:
jos on tyttöjä niin semmonen megaboxi helmiä ja muuta tsi-korutavaraa. ne on kivoja kerätä lattialta. :kieh:
Meille sellaisen saa kyllä ostaa kun äitilläkin on itsellään tuhansia helmiä :D Mutta nyt kun muistelin, niin kun mulla oli hoitolapsi joskus miljoonasataa vuotta sitten, niin sillä oli muumiherätyskello, joka herätti jotenkin tähän tyyliin: Hyvää Huomenta! On IHANA aamu, on aika herätä jo!" :O :headwall: se oli KAMMOTTAVAA etenkin kun olin kohtalaisen aamuäreä tapaus, ei sitä jaksanut kuunnella. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Meille sellaisen saa kyllä ostaa kun äitilläkin on itsellään tuhansia helmiä :D Mutta nyt kun muistelin, niin kun mulla oli hoitolapsi joskus miljoonasataa vuotta sitten, niin sillä oli muumiherätyskello, joka herätti jotenkin tähän tyyliin: Hyvää Huomenta! On IHANA aamu, on aika herätä jo!" :O :headwall: se oli KAMMOTTAVAA etenkin kun olin kohtalaisen aamuäreä tapaus, ei sitä jaksanut kuunnella. :p
*Pistää korvan taakse seuraavia lahjahankintoja varten*
 
"Tyttöjen äiti"
Meillä on toi ja se on kauhea! Vieläkään siitä ei ole patterit loppuneet ja varmaan pari vuotta olen joutunut kuuntelemaan sitä kamalaa laulamista... "Näen paljon värejä, punainen, vihreä ja sininen, musta, valkoinen, oon valmis kanssasi leikkimään..." Arggh!
Meillä on tuo lehmä ja lisäksi vielä saman sarjan koira. :D Kiva kun joskus alkaa kuulua laulu jostain lelulaatikon pohjalta keskellä yötä. -> Kauhealla kiireellä pitää mennä kaivamaan soiva elukka lelulaatikosta ja laittaa pois päältä ennen kuin pikkuisetkin heräävät meteliin. Koirassa on vielä useita eri kohtia mistä painamalla musiikit ym. äänet lähtevät soimaan. Sillä on ärsyttävä myös pienen leikkiä kun yksikään laulu ei jatku loppuun asti. Hieman kun muuttaa koiran asentoa tai ihan mitä vaan sille tekeekin niin laulu keskeytyy ja kuuluu taas joku toinen ääni. :D
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89
Meillä on lapsilla myös niitä Marsiponeja, mitä lie. Muuten ihan jees lelu, kohtuullisen pieni ääni ja kuuluu periaatteessa vain kun siitä jalasta painaa. Paitsi kun... :D :xmas: Lelu on päässyt jo sopivasti elinkaarensa päähän ja alkaakin toimia miten sattuu. Takavarikoin lapsilta hiljattain marsiponit, ja kuinka ollakaan, kuulen keskellä yötä kuinka siivouskaapista kantautuu aneleva ääni:
"Minulla on nälkä. Saisinko syötävää? Minä rakastan sinua äiti"

:xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: tytsi-89 ja Kerpele
"Tyttöjen äiti"
Lisään listaan vielä kaikki suurikokoiset, tilaa vievät lelut. Meillä ei nykyisessä asunnossa ole vaatehuonettakaan mihin ne saisi väliaikaisesti piiloon. Lasten yhteinen huone täyttyy hetkessä leluista, kun toinen saa muovisen leikkikeittiön ja toinen jättikokoisen pehmolelun...
 
"Tyttöjen äiti"
Lisään listaan vielä kaikki suurikokoiset, tilaa vievät lelut. Meillä ei nykyisessä asunnossa ole vaatehuonettakaan mihin ne saisi väliaikaisesti piiloon. Lasten yhteinen huone täyttyy hetkessä leluista, kun toinen saa muovisen leikkikeittiön ja toinen jättikokoisen pehmolelun...
 
"www"
Puhuva hamsteri. Sillon kun oot vihanen ja huutelet lapselle, että ALA SIIVOTA HUONE niin tyyppi nauhottaa MUN puheen ja sit se kuuluu toistona hamsterin äänellä!!! "ala siivota huone!" "ala siivota huone!"
Meillä on kans tää ja se on raivostuttava! Ja se nopeatempoinen hamsterin ääni on ihan oikeasti tosi ärsy!!! Mun tyttö osaa vielä käyttää sitä ihan tarkoituksella mua ärsyttääkseen...

Toinen pinnaa kiristävä lelu on se puhuva ja laulava koira. Jumankaut kun saat lapset nukkumaan ja talon hiljaiseksi, niin eiköhän se vielä liverrä isolla äänellä perään että "minä rakastan sinua" ARGHHHH*

Kolmas kierroksia nostattanut lelu (jota meillä ei enää ekan kokeilukerran jälkeen ollut ;) on se väriilinen askarteluhiekka. Pienen (hyvin suojatun) askarteluhetken jälkeen nostin tytön pesuhuoneeseen, riisuin siellä vaatteet, ravistelin ja laitoin värjäytyneet vaatteet koneeseen, imuroin keittiön lattian (tosin hiekkaa pyöri lattialla vielä pitkään, ihan niin kuin rantahiekkaa etelässä) ja suihkutin tytön...Sitten aloin jynssäämään epätoivoisesti pesuhuoneen värjäytyneitä kaakelisaumoja :(
 
meillä 7v poika sai oisko ollu 3v jouluna sellasen kitaran mistä tullee eri musiikkikappaleita ja aina alkaa itekseen vinkumaan tuo kitara sitä piippolan vaarilla oli talooooo... poika on jo 7v ja tyttö pian 2v. Koskaan ei oo tarttenu pattereita vaihtaa mutta kitarassa riittää virtaa,ja inhoan tuota vekotinta itse ;)
 
"jee"
Mun mielestä ärsyttäviä leluja ei ole, koska siihen meluun ja niihin rallatuksiin oikeesti tottuu.
Ei niitä renkutuksia lopulta itse enää kuule, ne osaa sulkea pois. Kiva jos lapsilla on kivaa, soittimia meillä on paljon, koska lapset pitävät niistä ja molemmat käyneet vauvaiästä muskarissa, nykyään vanhempii (4v) käy jo soittotunneillakin.
 
Silja.S
Kaikkein vittumaisin ääni tulee, kun lapsi puhaltaa nokkahuiluun tai pilliin, mutta soittimet on kerran käytetty, niin seuraavaksi paras (=kauhein) on sellainen sisällä käytettävä sähkömopo. Näin sellaisen kerran käytössä ystäväni kotona ja ääni oli aivan JÄRKYTTÄVÄ! Jos et kuitenkaan tahdo panostaa niin isoon lahjaan, joku autorata voisi olla hyvä tai paloauto, jossa saatanallinen sireeni. Tai joku paristoilla toimiva, haukkuva koira. Peleistä Kimble, tai sitten voi ostaa lasten karaoke-laitteen.

Suosittelen kuitenkin säästämään ystävän hermoja hankkimalla Mollan, pehmokoiran tai huopatossut...
 
Kaikki sellanen sekundakama... Tosin vähemmän ollaan saatu sellasta, itse hairahduttu ostamaan :headwall: mm. Muumi-soittimet oli sellasia kökkörimpuloita että mur.

Sitten sellaiset ääntä pitävät lelut joissa on kova ääni jota ei saa mistään hiljemmaksi. Tasan yksi tällainen on tullut vastaan ja onneksi se sitten meni rikki ja piti heittää pois :whistle: Se kyllä oli siis lahja..

Olenkin päätynyt tekemään soittimia lapsille itse mm. säilyketölkeistä ja mistä nyt ikinä keksitäänkin. Kun ei tuppaa soittimet pysyä kunnossa noiden innokkaiden soittelijoiden käsissä..
 
5lasta2aikuista
Ylipäätään sellaisia ISOJA LELUJA mitä ei oikein saa osiinkaan. Esim. jättiisot auton, pehmolelut, jumppatelineet, nukkekodit, autoradat jne. Harvalla on niin tolkuttomasti tilaa, että noille on tilaa.
 

Yhteistyössä