Listataanko asioita, joista saat AINA sanoa (mäkättää) miehellesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäkättäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Turvavyön käyttö ainoo mistä mäkätän, lähinnä vain mainitsen ;)

Ja kannattaa jatkaa sitkesti mäkätystä. Ja kertoa faktoja: tietääkö mies, että jos kolari tulee eikä ole vyötä, hän saattaa pyöriä siellä autossa muiden matkustajien päälle? Esim. pienet lapset rusentuu helposti, kun yksi n. 80 kg aikuinen muuttuukin satojen kilojen painoiseksi moukariksi.

Ja koskaan ei voi vedota siihen, että "en mä aja kolaria, en oo koskaan ajanut". Se voi olla se toinen osapuoli, joka ajaa päälle.

Kyllä se kuule tietää varsin hyvin faktat. On kaiken lisäks sairaankuljettaja ammatiltaan.. Kyllä se vyötä käyttää kun minä/lapset on kyydissä. Mutta tiedän ettei käytä kun yksin ajaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja adora:
Kyllä se kuule tietää varsin hyvin faktat. On kaiken lisäks sairaankuljettaja ammatiltaan.. Kyllä se vyötä käyttää kun minä/lapset on kyydissä. Mutta tiedän ettei käytä kun yksin ajaa :(

Hyvä että tietää. Jos et voi noilla asioilla pelotella, nii pelottele sitten sillä, että et halua jäädä leskeksi. Ja lapset jäis ilman isää.

En mäkätä miehelleni. En kestä kuunnella itsekkään mäkättäviä naisia. Jos olisin mies en kauaa katselisi vaimoa joka alituiseen jostakin mäkättää. En kyllä näin naisena katselisi myös mäkättävää miestä.

Jos jättää sukat lattialle, niin ihan vapaasti. Ne kävelee sieltä sitten pesukoriin kun hän muistaa, onko se sitten viikon tai päivän päästä, ihan sama.

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
En mäkätä miehelleni. En kestä kuunnella itsekkään mäkättäviä naisia. Jos olisin mies en kauaa katselisi vaimoa joka alituiseen jostakin mäkättää. En kyllä näin naisena katselisi myös mäkättävää miestä.

Jos jättää sukat lattialle, niin ihan vapaasti. Ne kävelee sieltä sitten pesukoriin kun hän muistaa, onko se sitten viikon tai päivän päästä, ihan sama.

Niin no... Mikäli on perheessä semmoinen henki, että sukat voi jättää lattialle, niin silloin lienee turha asiasta huomauttaa saati mäkättää. Ei parisuhteessa kuitenkaan voi aina toimia kuten lystää ja odottaa toisen ymmärtävän ja katselevan kaikenlaista olemista ja tekemistä. Ja joo, valitettavasti siitä tulee useamman huomautuksen jälkeen mäkättämistä.

Minä puolestani en pitkään katselisi miestä, joka pudottelee sukkia ympäri asuntoa. Kaikki erilaisia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miu miu:
Niin no... Mikäli on perheessä semmoinen henki, että sukat voi jättää lattialle, niin silloin lienee turha asiasta huomauttaa saati mäkättää. Ei parisuhteessa kuitenkaan voi aina toimia kuten lystää ja odottaa toisen ymmärtävän ja katselevan kaikenlaista olemista ja tekemistä. Ja joo, valitettavasti siitä tulee useamman huomautuksen jälkeen mäkättämistä.

Minä puolestani en pitkään katselisi miestä, joka pudottelee sukkia ympäri asuntoa. Kaikki erilaisia :D

Joo, meillä on sukanpudottelemis henki perheessä :D
Sanoin tuon sukkien jättämisen vain esimerkkinä, jota tässä ketjussa oltiin jo käytetty. Meillä sukat löytää tiensä yleensä pesukoriin, myös lapset osaavat kyseisen taidon. En vain jaksa vetää hernettä nenään pikkujutuista. Jos joltain on joskus jäänyt sukat lattialle, niin mitä siitä.

Meillä ei toimita miten lystää, meillä on ollut aika automaattisesti suht samat sävelet. Ja jos aina ei ole, niin se on vaan hauskaa, elämänsuolaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Joo, meillä on sukanpudottelemis henki perheessä :D
Sanoin tuon sukkien jättämisen vain esimerkkinä, jota tässä ketjussa oltiin jo käytetty. Meillä sukat löytää tiensä yleensä pesukoriin, myös lapset osaavat kyseisen taidon. En vain jaksa vetää hernettä nenään pikkujutuista. Jos joltain on joskus jäänyt sukat lattialle, niin mitä siitä.

Meillä ei toimita miten lystää, meillä on ollut aika automaattisesti suht samat sävelet. Ja jos aina ei ole, niin se on vaan hauskaa, elämänsuolaa. :D

Jeps, emminä mitenkään sitä "huoletonta sukkaelämää" moittinut, ei siinä mitään. :D Mutta varmasti tuosta löytyisi (mm. meidän perheessä) mäkätyksen aihe joissakin tapauksissa, joissa pariskunta tai jompi kumpi osapuoli ei tavasta tykkää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Mä olen joskus ollut niin kauhean kiukkuraivon partaalla, että suunnitelin jo ryhtyväni helkkarin lapselliseksi. Meinasin, että joka roska tästä lähtien mikä ei ole roskiksessa, päätyy ukon työläppärin päälle. Se on sitten oma häpeä, jos siinä on se kanankoipi, maitopurkki tai tupakanpuruja.

mä äsken mainitsinkin että mun mies jättää sukista lähtien kaikki vaatteet lojumaan ympäriinsä. toisinsanoen saattaa riisua itsensä matkalla kun on menossa suihkuun, likasista boksereista lähtien kaikki lojuu lattioilla. jokusen kerran olen tehny sitä että oon keränny paskaset kamppeet ja laittanu ne mihen vaatekaappiin. :D

Yhteistyössä