Listataan tuotteita joita et enää vaihda!

  • Viestiketjun aloittaja jlcgjlöj
  • Ensimmäinen viesti
uii
[QUOTE="vieras";22490981]JOS sitä ei olis ollenkaan, auto ois kuin sauna. Sillä on huomattava ero...[/QUOTE]

Joo ja kun ilmastointiin tottuu niin ei muistakaan niitä sauna-autoja. Mutta meepä sitte sellaseen niin oot litimärkä joka paikasta. Ja ilmastointi kesällä riittää, kun saa vaan sen verran viileeksi että on hyvä olla, eikä ole liittanen joka paikasta. Eli ei sen ilmastoinnin tarvikaan tehä autosta jääkaappia. Kurkkukivun saa kyllä flunssan aikanaki niin turha sitä on enää ilmastoinnilla hankkia...

Mä en vaihtas:

ilmastointi
tiskikone (just nyt sitä ei oo ja tää on karseeta)
mikro
 
"Miili"
Vim.. tai siis se puhdistusaine joka oli ennen nimeltään Vim, nykyään joku Cif tai sinne päin.
Ilmastointi autossa. ReimaTec ulkovaatteet lapsilla, Espritin vaatteet (juu vaihdan kyllä ja pesen, mutta tän merkkisiä mulla on eniten). Astianpesukone, pyykinpesukone, kahvinkeitin jos tälläset kelpaa tähän listaan.
 
N¤81
No apteekista saatavaa Triple dry-roll-on:ia en vaihda ikinä! Ei oo ollu kainalot märät sen jälkeen ku oon alkanu sitä käyttämään! Kaikki muut dödöt pettäneet, kova kun olen hikoilemaan... ja nimenomaan se roll-on, suihkeesta jää valkoiset kainalot ja stickiä en muuten vaan tykkää käyttää.
Vieläkö keksisivät samaan sarjaan naamavoiteen, ni sais ton naaman hikoilunki loppumaan ;D
 
Leipuri
Aika uusi tuote, mutta Tefalin Air Bake paistolevyä en vaihtaisi mihinkään! Aivan mahtava tuote! Paistanut sen päällä leivät, pizzat, pikkuleivät ja pullat. Seuraavaksi ostan saman sarjan piirakkavuoan.
 
[QUOTE="vieras";22506775]Ruoka, pesuaine, kosmetiikka tms. merkeistä ei voi oikein mennä sanomaan, kun aina tulee uusia, parempia tuotteita ja toisia poistuu,[/QUOTE]

miksihän kaikki mun suosikit aina "parannetaan" niin että niistä tulee huonompia ja pitää etsiä uusi suosikki :(
 
mun lista
Fazerin sininen
Aloevera evershield dödö (forever living products)
Pölypussiton imuri
Kuukuppi
Reimatec-vaattet lapsilla
Villa-alusvaatteet
Fairy
Mineraalimeikit
Kookossaippua (en osta nestemäistä saippuaa enää ikinä!)
Pink orcidea yleispesuaine (en muista merkkiä, oisko ajax )
Pesupähkinät
Maybelline vihreä-vaaleanpunainen great lash-ripsiväri (ainut joka ei mulla paakkuunnu)
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen;22513623:
miksihän kaikki mun suosikit aina "parannetaan" niin että niistä tulee huonompia ja pitää etsiä uusi suosikki :(
Tää on ollut jo erittäin monen vuoden harminaiheeni, kun on niin paljon tuotteita joista on seulonnut sen sopivan ja sitten se ei enää sovikaan. Tylsää. Ostan nykyään varastoon tai sit oon ilman jos ei enää myydä samaa ja uusi on perseestä. ;)
 
Fiberwig -mascara. Väitin etten vaihda Kanebon/Sensain 38 mihinkään, mutta tää voitti 10-0!

Triple-dry roll on dödö. Ihan must.

El Naturalistan kengät

Oivariini -levite

Lidlin majoneesi

Estée Lauderin meikinpoistoaine (perfectly clean)

Diorin (vaal.pun) silmänympärysvoide, eka joka tehosi mulla jopa tummiin silmänalusiin.

YSL:n valokynä
 
noiko on
[QUOTE="vieras";22508655]Vanha vihreä astiakaappi.
Äitini ja isäni ensimmäinen yhteinen huonekalu, lipasto.
Ukkini vanha seinäkello.
Piano lapsuuden kodistani.
Sitten tietysti
-pyykin pesukone (en antaisi kokonaan pois mutta vaihtuu kyllä merkiltään..)

SIinäpä nuo taitaa olla. Kaikki muu voi vielä vaihtua...[/QUOTE]

Tuotteita?
 
- Sensai 38 -ripsari
- Sensai -ihonpuhdistustuotteet
- Sensai -meikkipuuteri
- Joe Blascon neutralisoija
- El Naturalista -kengät (korolliset ja matalat)
- Vaasan ruispalat
- Fazerin sininen
- Paul Mitchellin shampoot ja hoitoaineet
- Osis -hiuslakka
- sappisaippua
- ihmesieni
- Lumenen meikkikynät
- Longchamp -laukku
- Aura -juusto
- Reko -tummapaahtoinen kahvi
 

Yhteistyössä