Listataan tuotteita joita et enää vaihda!

  • Viestiketjun aloittaja jlcgjlöj
  • Ensimmäinen viesti
jlcgjlöj
Ekana tulee mieleen FAIRY-KONETISKITABLETIT. Ne vaan on ihan sairaan hyviä. Tulee justiinsa niin puhdasta ku mainos lupaa :D Olen testannut saman näköisellä vuualla jota ne mainoksessa pesee :D
 
"a p"
Koitin miettiä pääni puhki lisää noita, mut ei tullu mitää muuta mieleen :eek: ehkäpä täältä saa vinkkejä kokeiluihin joista voi tulla tjeev (tuote jota en enää vaihda) :D
 
"a p"
Hei nytpä mäki hoksaan et kuivausrummusta en luovu, enkä tiskikoneesta :) Merkillä ei kyllä väliä, eli noi ei kyl oikeen tähän käy ku tarkotin nimenomaan sellaista tuotetta mitä ei koskaan osta kuin tiettyä merkkiä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22490814]Masai-kengät, sappisaippua, Kiertin bambuinen tiskirätti ja Seitsemän veljestä -lanka.

Nuo tuli ekana mieleen.[/QUOTE]

Ja ilmastointi autossa. Se unohtui. Siitä en luovu.
 
[QUOTE="vieras";22490933]Ja ilmastointi autossa. Se unohtui. Siitä en luovu.[/QUOTE]

Itseasiassa minun mielestäni ilmastointi autossa on aika turha. Eise riitä ainakaan minulla pitämään autoa viileänä kunnolla. Ikkunasta paistaa kokoajan tulikuuma aurinko iholle.
 
asioista tietävä
Itseasiassa minun mielestäni ilmastointi autossa on aika turha. Eise riitä ainakaan minulla pitämään autoa viileänä kunnolla. Ikkunasta paistaa kokoajan tulikuuma aurinko iholle.
:D Et ole varmasti huollattanut sitä ilmastointia jos se ei viilennä kesällä tai pidät ikkunoita samlla auki, toimiva ilmastointi kyllä viilentää ilman selvästi viileäksi kesähelteilläkin, tai sitten sinulla on vaan paska auto jossa huono ilmastointi.
 

Yhteistyössä