Listataan : Kuka on ÄIJÄ ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosella -76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rosella -76

Jäsen
09.11.2005
449
0
16
Ajankohtaisessa Kakkosessa oli tänään ÄIJÄ-asiaa.

Teenpä teille gallupin, ketkä teidän mielestä suomalaisista elävistä tai kuolleista julkkiksista sopivat listalle ÄIJÄ.

Vaikka 6 ehdokasta jossain järjestyksessä . Itselläni nämä 6 ei millään lailla paremmuusjärjestyksessä. Minulle tulee mieleen ekaksi nämä 6 kun ajattelen sanaa ÄIJÄ :

1. Jone Nikula
2. Pate Mustajärvi
3. Vesa Keskinen
4. Jussi Lampi
5. Juha Veijonen
6. Samuli Edelmann<br><br>

Jaahas :D

En laita numerojärjestykseen.

Juha Vuorinen
Ruben Stiller
Arto Melleri
Jussi Parviainen
Aake Kalliala
Matti Tuominen

Nopee heitto. Jone olis muuten ÄIJÄ, mutta kun se on niin ihqu :D <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:05 Rosella-76 kirjoitti:

Teenpä teille gallupin, ketkä teidän mielestä suomalaisista elävistä tai kuolleista julkkiksista sopivat listalle ÄIJÄ.

Vaikka 6 ehdokasta jossain järjestyksessä . Minulle tulee mieleen ekaksi nämä 6 :

1. Jone Nikula
2. Pate Mustajärvi
3. Vesa Keskinen
4. Jussi Lampi
5. Juha Veijonen
6. Samuli Edelmann

no anteeks, mut vesa keskisestä ei saa äijää tekemälläkään...

Tää ÄIJÄ-sana on kyllä niiiin tällähetkellä trendissä että.. Tyttö kutsu isäänsä vuoden ikäsenä äijäksi ja on nyt kuuden.. Tosin poistettu sanavarastosta kun ei miestäkään enää kuvioissa. mut anyway, kai munki sit kuitenki täytyy ku muutki :D

Kauko Röyhkä
Aarne Tenkanen :laugh:
Ismo Alanko :p
Jouni Hynynen :p
Ruben Stiller
Minun Mieheni :p

Entä millai perustelette sen ketkä luokitellaan ÄIJÄksi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 23:12 qwerty kirjoitti:
\

Vaikka 6 ehdokasta jossain järjestyksessä . Minulle tulee mieleen ekaksi nämä 6 :

1. Jone Nikula
2. Pate Mustajärvi
3. Vesa Keskinen
4. Jussi Lampi
5. Juha Veijonen
6. Samuli Edelmann

no anteeks, mut vesa keskisestä ei saa äijää tekemälläkään...

:laugh: just meinasin sanoo samaa tai oikeestaan kysyy et mikä kumma tekee Vesa keskisestä ÄIJÄN?

\

Vaikka 6 ehdokasta jossain järjestyksessä . Itselläni nämä 6 ei millään lailla paremmuusjärjestyksessä. Minulle tulee mieleen ekaksi nämä 6 kun ajattelen sanaa ÄIJÄ :

1. Jone Nikula
2. Pate Mustajärvi
3. Vesa Keskinen
4. Jussi Lampi
5. Juha Veijonen
6. Samuli Edelmann

Vesa Keskinen on nössykkämies, eikä mikään äijä...

Ja mulla on kotona onneksi MIES, eikä mikään wannabe-äijä!!

;)

Samaa mieltä olen Vesa Keskisestä kuin moni muukin, ei ainakaan mun mittapuun mukaan äijä. Eikä myöskään Samuli Edelmann, sehän on ihan pehmo! Korkeintaan sen rooli Häjyissä oli äijää, mutteihän yksi rooli äijää tee :) Samoin Kauko Röyhkä vain esittää äijää ja on lopulta pelkkä tavan pikkupaskiainen.

Mun mielestä äijä on sellainen joka ei turhia pölise, vastaa kaikkeen ärtyneellä murhaduksella ja vähättelevällä käden heilautuksella eikä istu naisten kanssa kahvilla tuvassa, vaan rassaa jotain pihamaalla. Esim. Paavo Lipponen ja mun appiukko.

En itse henkilökohtaisesti tämän ÄIJÄ nimikkeen alle miesihanteitani listannutkaan , paitsi ehkä Juha Veijonen olis sellainen.

Vesa Keskisen listasin ehkä siksi että on menestyvä ÄIJÄ ja järjestää omille synttäreilleen huippuesiintyjiä MiljoonaRockiin. Sillä on jotain asennetta josta tykkään , vaikka muuten onkin otsikoissa ollut naissotkujensa takia.

Mieipiteitä saa laittaa =)

Yhteistyössä