Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä mies ei pahemmin ole osoittanut mielenkiintoa mun liskonhankintahommia kohtaan; teillähän on sen puolesta jo hyvä alkaa käytännön puuhiin. Mistä olette muuten ajatelleet ottaa liskon? Eläinkaupasta vai kasvattajalta? Mä olen ajatellut mennä ensin tiirailemaan elukoita eläinkauppaan; meilläpäin vaan ei taida leogekkoa kummempia liskoja olla eläinkaupoissa. Olen alkanut sittenkin miettimään agaman hankintaa... Pitäisi vaan päästä tutustumaan eri lajeihin ihan konkreettisesti!Alkuperäinen kirjoittaja 23.03.2006 klo 12:59 lepardi kirjoitti:meillä mies haluaa perhosagaman ja minä taasen tykkäisin tosta leogekosta..saas nähä kumpaan päädytään =)
No ei ole vielä. Meillä on siinä huoneessa remontti pahasti kesken mihin olen sitä terraariota suunnitellut sijottaa. Luulen että liskon hankinta jää kesään. Enkä ole vielä kaupoissakaan ehtinyt käydä kurkkimassa.. Tuo parta-agama taitaa olla aika suosittu; sympaattislta otuksilta juttujen mukaan tuntuvatkin! Mitenkäs teillä hanke edistyy?Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 11:30 lepardi kirjoitti:huhuilen melliä..onko sulla jo liskohankinnat edistyny?