Lisandra osa III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Heräsin työhuoneeni pieneltä sohvalta. Katsoin kelloa ja oli jo varhainen aamu. Oloni oli nihkeän hikinen, joten ajattelin mennä suihkuun. Suihkun jälkeen menin terassille. Laitoin pitsisen, valkoisen pitkän topin päälle, joka roikkui kylpyhuoneen naulassa. Oli ihanan rauhallista eikä aurinko ollut vielä noussut. En tupakoinut, mutta nähtyäni Samin savukkeet ikkunalaudalla, otin askista yhden ja sytytin sen. Ei se oikein maistunut hyvälle, muttei kovin pahallekaan ja poltin savukkeesta puolet. Mietin, olikohan Sami jo tullut kotiin. Miehelläni pitäisi kai olla vielä yksi yövuoro.

Samin huoneen ovi oli auki ja hän nukkui vaatteet päällä sängyssä. Menin sohvalle makaamaan enkä oikein tiennyt mennäkö vielä nukkumaan vai ei. Oli levoton olo ja käteni eksyi jalkoväliini, minulla ei ollut alushousuja ja aloin hyväilemään itseäni. Suljin silmäni ja mietin näkemääni unta. Sain ihanan orgasmin ja kun avasin silmäni, huomasin mieheni edessäni. Olikohan hän katsellut.. Mies tuli lähemmäs ja sanoi haluavansa minua. Hän siirsi minua sohvan reunalle, levitti jalkani ja alkoi nuolla minua. Samalla hän työnsi sormen sisääni. Hän ei kauaa malttanut tehdä niin, vaan työnsi munan sisälleni. Nyt hän nai minua lujaa ja otteet olivat määrätietoiset ja kovat, toisin kuin yleensä. Kun hän oli tulossa, hän vetikin munan ulos ja laukesi päälleni. Toppini oli ihan märkä spermasta, sitä oli rinnoilla ja vatsalla. Mies istahti lattialle ja katsoi avointa pilluani. Hän työnsi peukalon sinne sisään. "Olet tosi märkä". Hetken hengähdettyään hän sormeili minua, hän levitti häpyhuuliani, otti molempien käsien sormia ja työnteli niitä sisääni. Samalla hän katsoi kuinka avauduin. Tällaista hän ei ollut tehnyt koskaan ja sain voimakkaan orgasmin. Sen jälkeen mieheni tuli sohvalle viereeni ja menimme lusikka-asentoon. Yleensä hän sanoi: "hyvää yötä, rakastan sinua", mutta tänään hän ei sanonut. Siitä tuli minulle vain helpottunut olo, koska minun ei tarvinnut vastata mitään. Ennen kuin nukahdin, pussasin häntä niskaan.

Yhteistyössä