Lisäkysymys: Jotka ette enää halua lapsia lisää,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tallu -

Aktiivinen jäsen
01.09.2004
31 123
2
36
niin minkä ikäisiä lapsia teillä nyt on? Ja mikä on parasta tässä vaiheessa elämää?

Meidän lapset ovat 11, 8 ja 6v. Mä itse voin peesata Soluttautujaa siinä, ettei tarvitse enää koko ajan olla vahtimassa missä lapset ovat ja pienimmänkin voi isompien seurassa jättää keskenään hetkeksi. Voi vaikka istuskella pihalla, ja lapset leikkivät siinä... muutama vuosi taaksepäin en voinut kuvitellakaan istuskelevani, vaan piti aina olla vieressä vahtaamassa. Isommathan ovat jo koulun jälkeen tunteja itsekseen kotona, kun me vanhemmat ollaan töissä. Mutta toisaalta taas - lapset on älyttömän helppo ja mukava ottaa mukaankin joka paikkaan =) <br><br>

meillä lapset on vajaa 3v. ja 3kk. Enempää en halua, koska en osaa oikein kunnolla nauttia vauva-ajasta.. Ja olen aika mukavuudenhaluinen. Yöheräämiset, rasitusvamma kädessä ja kaksi huutavaa tenavaa prisman kassajonossa eivät ole mukavuutta :whistle:

Meidän lapset täyttää nyt keväällä 6 ja 8v. Ja kuten avauksessani sanoin, on niin helppoa, kun ei enää tarvitse haukkana vahtia, ei tarvitse pukea, syöttää eikä kantaa.

Ja parasta on ehkä se, että hetkeksi pääsee omiin oloihinsa. Meillä kun ei mitään tukiverkostoa ole, että lapset saisi hoitoon, mutta nyt pääsee esim. 30min lenkille lähtemään miehen kanssa yhdessä =)

3v ja 1v, kaksi riittää meille :heart: Ja tytöt ovat kuitenkin aika pieniä, joten vielä ainakin helppo pitää kiinni tuosta, että meidän lapsiluku jää kahteen...juuri päästiin yöherätyksistä...

Yhteistyössä