Lisätuloja Avonin, Oriflamen, mausteiden tms. myynnillä?

• Viestiketjun aloittaja "Malla"
  • Ensimmäinen viesti
"Malla"
Eli pieniä lisätuloja kaipaan. Onko kukaan linjoilla, joka esim. näitä myy :)
Mitä muita vielä olisi? Tarkoitus ei ole rikastua, vaan saada pikkasen lisää tuloja ja uusia ystäviä kenties... Pientä omaa aikaa iltaisin :)

harmaa kissanminttu
No, onhan noita artikkeleja sukista seksivälineisiin ja kaikissa vähän omat myyntiehtonsa, vaikka kutakuinkin samalla periaatteella kaiki toimii.

Itse edustan sekä Kotigastronimia, sekä Energetix-koruja, mutta tuota korumyyntiä teen tällä hetkellä enemmän.

Ja tykkään, sillä olen yh, joten kiva käydä välilä jossain "tuulettumassakin" pois näistä kotiympyröistä ja saa vielä tienestiäkin. Hyvät ja menevät tuotteet ja kun konseptitkin vielä toimii, niin mikäs tässä on myydessä. :D

Itse olen myynyt reilun vuoden tuppereita, kaverini puolisen vuotta partyliteja. Molemmat kyllä tykätään omasta hommastamme ja kyllä siitä ihan mukavasti lisätulojakin tulee. Riippuu tietty myynnistä ja siitä useinko esittelyjä pitää ymym. :) Valitse se jälleenmyynti homma, mikä tuntuu parhaiten omalta jutulta.

"Maria"
Minä myyn Avonia, ja olen tykännyt ihan todella, voin suositella :)
Veroja ei mene,eikä niitä tarvitse ilmoittaa, jos tulot nyt ei mahdottomiksi mene.
Kysyin verottajalta,niin, kulujen jälkeen 6000e voi tienata puhdasta voittoa, silloin vielä katsotaan harrastustoiminnaksi eikä yritystoiminnaksi.
Toki pidän kirjaa itseäni varten, josta tulojani seuraan.

[QUOTE="Maria";25153539]Minä myyn Avonia, ja olen tykännyt ihan todella, voin suositella :)
Veroja ei mene,eikä niitä tarvitse ilmoittaa, jos tulot nyt ei mahdottomiksi mene.
Kysyin verottajalta,niin, kulujen jälkeen 6000e voi tienata puhdasta voittoa, silloin vielä katsotaan harrastustoiminnaksi eikä yritystoiminnaksi.
Toki pidän kirjaa itseäni varten, josta tulojani seuraan.[/QUOTE]
Mä voin peesata tätä.
Kirjaa kannattaa pitää, jos tulee jotain kysymyksiä.

"Maria"
Ja jos joku haluaa Avonin konsultin hommista lisää tietoa, niin sähköpostitse voipi kysellä,
kerron mielelläni mitä osaan ja ohjaan sitten eteenpäin jos haluaa aloittaa. Tai en osaa vastata.
merike.rein@hotmail.com

"moi"
Mä myin vuos sitte vielä oriflamea, mut mulla kyl palo rahaa enempi ku käteen jäi :D se tosin johtuu siitä, et mun teki mieli tilata aina kaikki uudet tuotteet itelle. Ihan hyvää myyntiä muuten tein, mut tuhlasin sit itteeni kaiken tuoton. Kavereita siinä kyllä sai, mut kun lopetin niin kaveritkin jäi.

harmaa kissanminttu
No, jos haluaa olla rehellinen ja verottajan (sekä kateellisten naapureiden) kanssa väleissä, niin kyllähän näistäkin tuotoista pitäs heille ilmottaa... ;) Ne kun periaatteessa haluaa tietää joka killingistä (vaikka toisin väittävät siellä toimistossa), mitä tienaat, vaikka eivät verottaiskaan. :D Mutta joo, se on oman tunnon kysymys, mutta itse teen ihan y-tunnuksella ja maksan kiltisti verot, jos niitä ylipäänsä edes tulee maksettavaksi.

Ja se mitä näistä tienaa, on ihan konseptista, myyntikatteista ja siitä omasta toimintatavasta ja aktiivisuudesta kiinni.

"jjjj"
[QUOTE="Suska";26495446]Kuinka suuren povision näistä oriflamesta, kotigstronimista ja partylitestä jne saa?[/QUOTE]

En tiedä onko nyt muuttunut mutta 50e kun myit sait 1e jne.

Yhteistyössä