Lisätienestiä kotiäidille

Tarttiis keksii jotain jo nyt kun vuoden päästä loppuu kotihoidontuki eikä ole aikomusta mennä takaisin töihin..

Mitenkäs te muut, mitä teette lisätienesteiksi? Mun pitäisi vähintään se kotihoidontuen verran saada tienattua/kk.

Oon miettinu kotigastronomi, Avon.. tienaako noilla ja miten aloitus onnistuu?


 
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
Tarttiis keksii jotain jo nyt kun vuoden päästä loppuu kotihoidontuki eikä ole aikomusta mennä takaisin töihin..

Mitenkäs te muut, mitä teette lisätienesteiksi? Mun pitäisi vähintään se kotihoidontuen verran saada tienattua/kk.

Oon miettinu kotigastronomi, Avon.. tienaako noilla ja miten aloitus onnistuu?
Molemmat hyviä....jos itse tykkää tuotteista ja on halua niitä myydä.
Itse kokeillut montaa eri firmaa ja tuotetta....parhaita olleet ne joiden tuotteista itse tykkään.

Mutta esimerkkejä:

Mausteita ihmiset käyttää ja ne kuluu, mutta niitä saa myysä paljon koska eihän yksi maustepussi paljoa maksa

Avon kun osaa myydä ja kertoa tuotteista eli itse pitää käyttää ja hankkia näin kokemuksia. Mutta hyvä myydä koska edullisia ja nekin kuluu ja kun ihmiset tykästyy tuotteisiin niin he jättävät tilauksia sitä mukaan kun tuote loppuu...helppo myydä, mutta myös aika edullisia joten pitää myydä paljon jos tavoitteena lisäansiot. Itseäni motivoi lähinnä se että saa itse ilmaiseksi tuotteita sekä että saa itse alennusta.

Party Lite/ tupperware mahdollistaa hyvillekin lisäansioille kun vaan saa haalittua hyvän asiakaspiirin
 
pah
No ei tod kannata mitkään kotigatrot tai avonit, paitsi jos oot oikein myyntitykki. Oletko? Niissä tulee lopulta yllättävän paljon kuluja sun maksettavaksesi. En suosittele. Tee jotain "oikeita" töitä :D
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Jos pientä kivaa extraa haluaa, niin mun proffassa on vinkki. Rahaa tosin ei suoraan ole tarjolla, mutta esim. lahjakortteja, joilla saa kaupoista ostella.
et oo tosissas? :D itsekin kyseiseen juttuun kuuluvana voin sanoa että ei kannata
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Jos pientä kivaa extraa haluaa, niin mun proffassa on vinkki. Rahaa tosin ei suoraan ole tarjolla, mutta esim. lahjakortteja, joilla saa kaupoista ostella.
et oo tosissas? :D itsekin kyseiseen juttuun kuuluvana voin sanoa että ei kannata
Jaa, kyllä mä ostin lapsen joululahjat tuolta saaduilla lahjakorteilla.
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Jos pientä kivaa extraa haluaa, niin mun proffassa on vinkki. Rahaa tosin ei suoraan ole tarjolla, mutta esim. lahjakortteja, joilla saa kaupoista ostella.
et oo tosissas? :D itsekin kyseiseen juttuun kuuluvana voin sanoa että ei kannata
Mien paljon tuolla saa hommailla, ennenkuin jotain tulee? Tuostahan jää tiedot jokaiseen myyntirekisteriin, niin sitten varmaan soi puhelin taukoamatta? Vai miten tuo toimii?

 
Kyllä mulla tuo kotigastronomi kannattaa ja töitäkään ei tällä hetkellä tartte tehdä paljoakaan. Tutut tilaa ihan kivasti joka kuukausi ja siitä saa lisää rahaa. Tietysti mitä enemmän haluaa, sitä enemmän pitää tehdä töitä.
Juju on kuitenkin siinä, että kaikki tarvitsee mausteita ja ruokaa ostaa joka kuukausi, halusi tai ei.

 
..
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Jos pientä kivaa extraa haluaa, niin mun proffassa on vinkki. Rahaa tosin ei suoraan ole tarjolla, mutta esim. lahjakortteja, joilla saa kaupoista ostella.
et oo tosissas? :D itsekin kyseiseen juttuun kuuluvana voin sanoa että ei kannata
Mien paljon tuolla saa hommailla, ennenkuin jotain tulee? Tuostahan jää tiedot jokaiseen myyntirekisteriin, niin sitten varmaan soi puhelin taukoamatta? Vai miten tuo toimii?
koko ajan saat olla kyselyihin vastaamassa ja facebook-testejä tekemässä jos jotain haluaa saada tuolta. puhelin ei ihme kyllä ole soinut kuin kerran.

tottakai jos on paljon ylimääräistä aikaa eikä mitään tekemistä, niin sitten voi harkita, mutta aika paljon joutuu aikaa käyttämään
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Jos pientä kivaa extraa haluaa, niin mun proffassa on vinkki. Rahaa tosin ei suoraan ole tarjolla, mutta esim. lahjakortteja, joilla saa kaupoista ostella.
et oo tosissas? :D itsekin kyseiseen juttuun kuuluvana voin sanoa että ei kannata
Jaa, kyllä mä ostin lapsen joululahjat tuolta saaduilla lahjakorteilla.
tottakai sinä sitä mainostat kun haluat saada ihmiset liittymään, että saisit pisteitä :D
 
Mä olen antanut numeroni vain numerotakuuta varten, jolla siis varmistetaan, että yhdellä ihmisellä olis vaan yksi tili. Numeroa ei anneta kolmansille osapuolille, joten soittojakaan ei tule. Mihinkään visailuihin en osallistu, enkä siis numeroani sen enempää jakele. Epäilen, että niistä saattaisi puhelinmyyjät soitella ja mä en siedä puhelinhäirintää ollenkaan.

Sieltä sivuilta löytyy luettelo keinoista, joilla pisteitä voi haalia. Voi vaikka bloggailla, jos semmonen kiinnostaa. Muutaman päivän aktiivisella bloggaamisella saa jo karkkia tai purkkaa ilmaiseksi :D. Tai sitten voi säästää pisteitä johonkin isompaan. Mun eka ostos taisi olla iPod.
 
Blaaah
Mun mielestä noi Tupperit ja Avonit yms ei juurikaan ole tulonhankkimiskeinoja, kun tuskin tutut säännöllisesti kuukausittain haluaa tuotteita ostella. Ja käsittääkseni aloittaja halusi kuitenkin säännöllistä tuloa. Onhan noi ihan kiva harrastus, jos päätyön lisäksi jotain pientä haluaa näprätä. Mutta päätuloksi niistä ei mun mielestä ole. Pahimmassa tapauksessa tutut alkaa karttamaan, kun ahdistuvat siitä, että heidän pitäisi elättää myyjää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pah:
No ei tod kannata mitkään kotigatrot tai avonit, paitsi jos oot oikein myyntitykki. Oletko? Niissä tulee lopulta yllättävän paljon kuluja sun maksettavaksesi. En suosittele. Tee jotain "oikeita" töitä :D
Oletko kokeillut?

Kotigastronomilla on nyt kuun vaihteessa tulossa yksi ihan mieletön työkalu, jonka avulla voi lisätä myyntiään PALJON tekemättä itse käytännössä mitään! Jos kiinnostaa, niin minulle voi laittaa yyveetä tai s-postia rekrytointi@maustemekka.net

Mä olen ollut kohta 3,5 vuotta Kotigastronomi-jälleenmyyjä ja ei ole mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä systeemistä. Sillä oikeasti hankkii HELPOSTI pientä lisäansiota ja muutaman tunnin viikottaisella panostuksella ansiotasoa saa kasvatettua ihan mukavasti!
 
saara
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja pah:
No ei tod kannata mitkään kotigatrot tai avonit, paitsi jos oot oikein myyntitykki. Oletko? Niissä tulee lopulta yllättävän paljon kuluja sun maksettavaksesi. En suosittele. Tee jotain "oikeita" töitä :D
Oletko kokeillut?

Kotigastronomilla on nyt kuun vaihteessa tulossa yksi ihan mieletön työkalu, jonka avulla voi lisätä myyntiään PALJON tekemättä itse käytännössä mitään! Jos kiinnostaa, niin minulle voi laittaa yyveetä tai s-postia rekrytointi@maustemekka.net

Mä olen ollut kohta 3,5 vuotta Kotigastronomi-jälleenmyyjä ja ei ole mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä systeemistä. Sillä oikeasti hankkii HELPOSTI pientä lisäansiota ja muutaman tunnin viikottaisella panostuksella ansiotasoa saa kasvatettua ihan mukavasti!
Minkälaisista summista puhutaan suunnilleen ja monenko tunnin työpanoksella?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja pah:
No ei tod kannata mitkään kotigatrot tai avonit, paitsi jos oot oikein myyntitykki. Oletko? Niissä tulee lopulta yllättävän paljon kuluja sun maksettavaksesi. En suosittele. Tee jotain "oikeita" töitä :D
Oletko kokeillut?

Kotigastronomilla on nyt kuun vaihteessa tulossa yksi ihan mieletön työkalu, jonka avulla voi lisätä myyntiään PALJON tekemättä itse käytännössä mitään! Jos kiinnostaa, niin minulle voi laittaa yyveetä tai s-postia rekrytointi@maustemekka.net

Mä olen ollut kohta 3,5 vuotta Kotigastronomi-jälleenmyyjä ja ei ole mitään negatiivista sanottavaa kyseisestä systeemistä. Sillä oikeasti hankkii HELPOSTI pientä lisäansiota ja muutaman tunnin viikottaisella panostuksella ansiotasoa saa kasvatettua ihan mukavasti!
Komppaan sannaa! Itse ollut mukana jo 4 vuotta, enkä päivääkään vaihtaisi pois ja nyt kun nuo uudet sivut on aukeamassa, niin mahdollisuudet sen kun kasvaa... Lisätietoja profiilissa olevasta meiliosoitteesta tai y:nä. Jos haluat pelkästään tilata tuotteita, niin kerron siitäkin enemmän, sillä asiakkaillekin on tiedossa kaikkea kivaa... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja saara:
Minkälaisista summista puhutaan suunnilleen ja monenko tunnin työpanoksella?
No sehän on hyvin yksilöllistä ja riippuu siitä, mitä hommaa haluaa tehdä. Kotigastronomi tarjoaa mahdollisuudet pitää kotikutsuja, kerätä tilauksia esim. työpaikoilla, liikelahjamyyntiin yrityksille, seurojen ja luokkien varainhankintaan, messu- ja markkinamyyntiin...

Mutta jos nyt ajatellaan ihan normi kotikutsut, niin siihen voi valmisteluineen ja matkoineen varata aikaa jonkun 3 tuntia ja lisäksi ehkä tunti sitten tilauksen saavuttua pakkaamista ja tilausten toimittamista ja kyllä yksistä kutsuista jää käteen YLEENSÄ semmoinen 80-200 euroa. Että ihan sillä tuntipalkoille pääsee. Varsinkin jos siis toimittaa tilaukset emännälle eikä lähde ajelemaan ympäri kaupunkia viemään jokaiselle tilausta erikseen. Ja jos laittaa postitse, niin perii sitten postikulut.

LISÄKSI Kotigastronomilla on bonusjärjestelmä, eli jos pitää vaikka yhdet kutsut viikossa, tulee jo omista ostoista bonusta mikä nousee sitten kuukausittaisten ostojen mukaan. Bonus maksetaan suoraan tilille riihikuivana rahana ja on siis ihan ekstraa. Ja omia ostoja ja sitä kautta bonusta voi sitten kasvattaa muilla keinoinkin kuin kutsuja pitämällä: vaikka liikelahjamyynnillä ja varainhankinnalla ja rekrytoimalla uusia jälleenmyyjiä.
 

Yhteistyössä