ja nyt meni maissilasti Tripoliin.Trumpin neuvottelu oli soijakauppiaan markkinointimatka. Siinä mielessä varmaan onkin, mutta ikinä ei voi tietää, paljonko. Googlaa evira ja soija ja oriola, saat muutaman vastauksen, jos niitä ei ole estetty näkymästä.
Olis aika outoa jos me niitä saataisnyt on kyllä sellainen aika menossa, että kannattaa hieman miettiä kannattaako juuri nyt alkaa tekemään lapsia
On vanhusten ruoassa. Syy hoitajapulaan on helppo nähdä.Tarkoittaako kaikkia soijavalmisteita, vai pelkästään öljyä? Eikö soijaa ja maissia ole vähän jokapuolella?
Vanhusten ruoka on syy hoitajapulaan?On vanhusten ruoassa. Syy hoitajapulaan on helppo nähdä.
Missä lie kulkevat nyt?Ressukka joutuu itse ostamaan ne soijapavut nyt, kun ei kiinalaiset kaikkea haluakaan. Niiden miljarditukien takia myrkynkeittäjä saa voittonsa, mutta koko muu maailma saa kärsiä?
TottaMutta onhan Ranskassakin nyt syntynyt kädettömiä lapsia ja siinä lähellä on syngentan laitoksia!
Ei ne sitä enää huomaa/muistaRessukka joutuu itse ostamaan ne soijapavut nyt, kun ei kiinalaiset kaikkea haluakaan. Niiden miljarditukien takia myrkynkeittäjä saa voittonsa, mutta koko muu maailma saa kärsiä?
Kahdella saat maustetuksi kattilallisen keittoaMitä hittoa? Vakoileeko joku mua?
(Ovat muuten hiivatin suolaisia nää hookoon aitonakit ku en oo muutamaan vuoteen syönyt)
noin"Ressukka" joutuu itse ostamaan ne soijapavut nyt, kun ei kiinalaiset kaikkea haluakaan. Niiden miljarditukien takia myrkynkeittäjä saa voittonsa, mutta koko muu maailma saa kärsiä?
toi teatteri on saanut jatkoaTrumpin neuvottelu oli soijakauppiaan markkinointimatka. Siinä mielessä varmaan onkin, mutta ikinä ei voi tietää, paljonko. Googlaa evira ja soija ja oriola, saat muutaman vastauksen, jos niitä ei ole estetty näkymästä.
Ei mitenkään. Aborttipillereiden jäämät kiertää vesilaseissahttps://yle.fi/uutiset/3-10392002
Jutussa mainitaan, että kaikista todetuista raskauksista 15% päätyy keskenmenoon. Tarkoittaako se kaikkien syntyneiden määrää +15%?
Määrä kuulostaa prosentuaalisesti pieneltä, mutta mitä, jos sen saisi pudotettua vaikka 7%.. paljon saataisiin lisää lapsia? Sitten ne, jotka haluavat, saisivat jälkikasvua ja paikattaisiin sitä, mistä kohkataan.
Luulen, että historiallisesti ajateltuna määrä on pieni, en tiedä, valaiskaa.
Mitä, jos luvun saisi 0:an geenimanipulaatiolla tms. teknologialla. Millä tavalla maailmassa tutkitaan keskenmenoja, yrittääkö joku jossain ratkaista asiaa?
Ja happosalpaajat altistavat keuhkokuumeelleKeuhkoputkentulehdus voi johtua niistä höyryistä...
hanavesistä ei voi saada pois edes lääkejäämiäNiin, ja eikö aika monessa elintarvikkeessa ole lisääntymiseen vaikuttavia tekijöitä.. En ole tutkinut, mutta kuulin.
Mummo on kasvattanut kaalintaimia. Sitä on varmasti ollut kaivoissa ja pelloissa pitkään.Mitähän Paulan äiti on vetänyt raskausaikana kun lapsesta on tullut tuollainen sekopää.
No periaatteessahan kaikki raskaudet voitaisiin laittaa keinohedelmöityksellä alkuun, jolloin voitaisiin valita vain parhaimmat yksilöt. Mutta ei siinä ole mitään järkeä, jo kalleutensa ja vaivalloisuutensa tähden.
Ja vikaa ei ulkoisteta geeneille, vaan monesti on ihan sattuman kauppaa. Kun ajattelet, että ihmisen kasvu lähtee parista solusta liikkeelle, kasvaen biljoonien solujen kokonaisuudeksi, niin pienikin häiriö alkuvaiheessa johtaa siihen, että lopputulos ei ole terve ihminen.
Elämä on sattuman kauppa.
Kaikkiaan tämä on hiukan outo lähestymiskanta lasten teon lisäämiseen. Useimmilla ne rajalliset resurssit määräävät, paljonko lapsia tehdään. Ei se, onnistuuko niitä tekemään vai ei.