lisää vain kiloja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaana84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaana84

Vieras
Mitä lujempaa tässä koittaa, sitä enemmän niitä kiloja tuntuu tulevan. Tytön synnyttyä painoa 79 kg, puolivutta synnytyksen jälkeen 90 kg. Nyt painon lisääntyminen lakannut, mutta tippumaan ei sitä saa millään. Tuntuu että niitä kiloja tulee vaikka kuinka koittaisi pitää tiukempaa linjaa ja syödä salaattia... liikkuminenkin tuntuu vaikealta kun ei ennen tytön syntymääkään ollut säännöllistä liikuntaharrastusta... Hmm, mikä avuksi? Kesäkin on tulossa...

Älä ressaa tätä tulevaa kesää vaan ota tavoite vaikka kesään 2006! :) Silloin urakka ei tunnu niin mahdottomalta ja se ei kaadu heti mahdottomuuteensa jos nyt silloin tällöin herkutteleekin. Ei tule siis niiiiin huono omatunto kun tietää et sitä terveellistä ruokavaliota pitäis kuitenki pikku hiljaa alkaa noudattamaan ja pysyä sillä sit loppuelämän. :hug: Tsemppiä! kyllä se siitä ennen ku huomaatkaan. Itsellä jäi vajaa vuosi sitten vaalea leipä pois ja vähensin rutosti karkin syöntiä eli tuli karkkipäivä 1/vko niin jo sillä lähti painoa 15 kiloa heinäkuuhun mennessä. Lähtö oli silloin 97kg. Sitten pidin taukoa vuoden loppuun saakka vain nähdäkseni saanko pidettyä saavutetut lukemat ja jopa pari kiloa oli vielä puonnu. Älä vaivu epätoivoon. Vaikka neuvolassa käydessä terveydenhoitaja voi antaa sinulle hyviä neuvoja, niitä itse yritän noudattaa.
Huh. Tulipas taas tekstiä..... :$

Oletko ajatellut ottaa painonvartijoiden ohjelmaa käyttööön ja kokeilla? sillä olen sitä mieltä että helposti tulee syötyä huomaamatta ja siitä se paino tulee eli laita kaikki paperille mitä syöt jokainen suupala ja mieti mitä voisit vähentää. Itselläni on synnytyksestä aikaa nyt 8,5 kk ja huomaan että paino putoaa todella hitaasti vaikka minulla on tuota ylipainoa todella paljon. Syön painonvartijoiden pisteohjelman mukaisesti ajattelen kuitenkin asian niin että kun tämän ohjelman mukaisesti on helppo syödä niin ei tule ainakaan kiloja lisää jos vaikka hitaamminkin putoaa.
Ja kun kilot eivät ole nopeasti tulleet eivät ne nopeasti myöskään lähde sillä olen ollut aina ylipainoinen

Liikkumiseen jää pian koukkuun kun sen kerran alottaa. Suosittelen!! Meillä muuten on viisi kiloa vaan eroa, mä olen 85 (ja siitä jo viime kesänä tiputtanut 5, eli 90 alotin myös). Tsemppiä!! =) :flower:

Yhteistyössä