E
Essiessi
Vieras
Hei!
Tiedän, että niitä lapsia saa yrittää kun siltä tuntuu... Kuulemma kahden vuoden ikäeroa tosin suositellaan, jotta elimistö kerkeisi palautumaan paremmin edellisestä raskaudesta. Millä tavalla? Mikäli uusi raskaus alkaa piankin edellisen synnytyksen jälkeen, onko kelläkään tietoa riskeistä? Onko esim. keskenmenon tai kohdunlaskeuman riski suurempi...?
Tiedän, että niitä lapsia saa yrittää kun siltä tuntuu... Kuulemma kahden vuoden ikäeroa tosin suositellaan, jotta elimistö kerkeisi palautumaan paremmin edellisestä raskaudesta. Millä tavalla? Mikäli uusi raskaus alkaa piankin edellisen synnytyksen jälkeen, onko kelläkään tietoa riskeistä? Onko esim. keskenmenon tai kohdunlaskeuman riski suurempi...?