Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:pitäs sitte olla neljäski kortti, mut en oo saanu tuosta viinitelineestä mitään...
klikkaa siitä sen viinikärrin alapuolelta, siellä se on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:En, oon joskus osannut noi tavumerkit. Mutta en kyllä mitään noista teksteistä tajua!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mun värikoodi kusee ny jostain enkä käsitä mistä..auttakees ny ja kertokaa mitä teen väärin
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mun värikoodi kusee ny jostain enkä käsitä mistä..auttakees ny ja kertokaa mitä teen väärin
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mutta nyt en ylety tuonne nappiin tuola kaapissa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mun värikoodi kusee ny jostain enkä käsitä mistä..auttakees ny ja kertokaa mitä teen väärin
Kato että valkoinen on valkoinen eikä harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mun värikoodi kusee ny jostain enkä käsitä mistä..auttakees ny ja kertokaa mitä teen väärin
ei mulla oo valkoista.. turkoosi,vihree, keltanen ja pinkki...
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mutta nyt en ylety tuonne nappiin tuola kaapissa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mutta nyt en ylety tuonne nappiin tuola kaapissa!!
En mäkään, eikä oo enää mitään välineitäkään.. Hmm..
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mun värikoodi kusee ny jostain enkä käsitä mistä..auttakees ny ja kertokaa mitä teen väärin
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mun värikoodi kusee ny jostain enkä käsitä mistä..auttakees ny ja kertokaa mitä teen väärin
Okei... No tarkista vielä että on oikeessa järjestyksessä.
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:mutta nyt en ylety tuonne nappiin tuola kaapissa!!
En mäkään, eikä oo enää mitään välineitäkään.. Hmm..
klikkaa sitä värikaappia... siis mihin laitoit värikoodin... sieltä hiiri ja sitte sille patteri...
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:hmm. mulla on alkonen sininen lila ja vihree.. mitä sit pitäis tapahtua kun on laittanu ne värit siihen kaappiin?
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:mun värikoodi kusee ny jostain enkä käsitä mistä..auttakees ny ja kertokaa mitä teen väärin
Okei... No tarkista vielä että on oikeessa järjestyksessä.
on joo oikein sekin..
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:hmm. mulla on alkonen sininen lila ja vihree.. mitä sit pitäis tapahtua kun on laittanu ne värit siihen kaappiin?
Niin, mitä pitäisi tapahtua?
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Aha, se paristo olikin tossa maassa. Miten sä sen siihen hiireen sait tungettua?