O
Ostoksilla
Vieras
Erityisesti paitojen mitoitus kiinnostaa eli vastaavatko kokoaan vai ovatko pieniä/reiluja? Ostaisitko n. 96 cm pituiselle kokoa 98 vai 104?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No tulipa kaksi ristiriitaista vastausta (paitsi että sopii hoikalle lapselle)
Alkuperäinen kirjoittaja minä ostin;28519020:Lisään vielä, että ostaisin sinua koon 104. On sen verran paksua kangasta, että meillä ainakaan ei pahemmin pidetä niitä kesällä. Meillä on ollut 2 paitaa sieltä. Kumpaakin ehtinyt tyttö pitää noin 2v, ja pikkuveli peri ne upeassa kunnossa.
Kiitoksia vastauksista. Eli jos paita tulisi käyttöön syksyllä (lapsi aloittaa päiväkodin) niin kannattaa ehdottomasti ottaa 104 cm? On sen verran hinnakas paita, että mielellään toki saisi olla pitkä käyttöikä...
Mutta onko paidoissa siis tplkuttoman pitkät hihat? Lapsi ei ole erityisen pitkäraajainen, joten sekään ei sitten ole kiva jos 104 cm paita on hihojen puolesta hyvä vasta joskus vajaan vuoden päästä...
Alkuperäinen kirjoittaja minä ostin;28519090:http://www.lipfish.com/ss2013_eng_web.pdf
Ei näytä olevan kovin montaa mallia yli 110cm.
Alkuperäinen kirjoittaja minä ostin;28519169:Kaivoin meidän 98cm paidan esille. Tämä on ostettu vuonna 2010, ja käytetty paljon.
Olkasaumasta hihansuuhun 30cm.
Kainalosta helmaan 27cm.
Ympärysmitta helmasta n. 66cm.
Alkuperäinen kirjoittaja minä ostin;28519169:Kaivoin meidän 98cm paidan esille. Tämä on ostettu vuonna 2010, ja käytetty paljon.
Olkasaumasta hihansuuhun 30cm.
Kainalosta helmaan 27cm.
Ympärysmitta helmasta n. 66cm.
Alkuperäinen kirjoittaja minä ostin;28519232:Sullahan on 2 viikon palautusaika, jos Suomesta tilasit =) Toki uskoisin onnistuvan peruutuksenkin niin, että soitat asiakaspalveluun huomenna / maanantaina, jos tuntuu että on liian iso.