Linus & Lotta - joko saitte tilauksenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin tilasin sieltä ja just kummastellut, että missä se paketti viipyy. Oletin sen tulevan jotenkin nyt vika päivä tai nyt tän kuun alusta. Teitä on vaan monta, jotka tilannut ennen minuu. Ois ehkä pitänyt jättää tilaamatta ne muutamat vaatteet. Luulen kesän menevän ohi ennen ku paketti tulee.. Tosin sit jos näin kävis, palauttaisin vaatteet. Mitä mä teen vaatteilla, jotka tilannut täksi kesäksi. :/

23.6. tuli se paket på väg-viesti, tarkistin just sen lähetystunnuksen, eikä ole ainakaan postin järjestelmään kirjautunut vieläkään. Katotaan, jäikö ekaksi ja vikaksi tilaukseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:
23.6. tuli se paket på väg-viesti, tarkistin just sen lähetystunnuksen, eikä ole ainakaan postin järjestelmään kirjautunut vieläkään. Katotaan, jäikö ekaksi ja vikaksi tilaukseksi.

Mulle tuli samana päivänä tuo viesti, tilasin 12pv. Soitin sinne tänää nii se nainen sano että on viime viikolla pakattu, tänää tai huomenna pitäs kuulemma jo tulla...
Sitä mie vaanihmettelen että kun tuolla postin sivuilla ei näy sitä...

Palaan kommentoimaan omaan ketjuuni. Eli hain vihdoin postista (se oli maannu siellä jo viikon verran) pakettini. Tilasin sen paljon mainostetut tekoturkistakin ja sehän oli ihan VALTAVAN kokoinen! Tämä menee siis sukulaislapselle ja ajattelin tilata vähän reilumpaa kokoa talvea varten, mutta tämä 110-kokoinen takki on kyllä tosi iso.. :O

Sen sijaan tilaamastani "pienen tytön kesäyllätyspaketistani" olin todella ilahtunut! Vaatepaketti oli matkalla muuttunut syyspaketti-nimiseksi, mutta mitäpä tuosta. Sehän oli alle neljän euron hintainen ja neljä ihanaa vaatetta sieltä tulkin + kolmet tyttöjen alushousut! Tosi ihana ja edullinen!

Yhteistyössä