Linnanmäen Linnunrata. - onko liian hurja laite kohta 4 v ja 6 v lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millainen laite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millainen laite

Vieras
Siis se avaruusseikkailu-vuoristorata (?), joka menee sen ison pyöreän tiilirakennuksen sisällä. En ole itse ikinä käynyt ko. laitteessa. Uskallanko mennä lasten kanssa vai onko liian hurja heille?

Se iso pyöreä rakennus on vesitorni. Siitä koko alue lienee saanut nimensä (kartasta joskus bongasin että ruotsiksi se torni on Vattenborg).

Voit mennä lasten kanssa jos eivät ole sellaisia omaa varjoaan pelkääviä tyyppejä.

riippuu luonteesta, sen sanon että kun itse olin n. 5 v en uskaltanutkaan mennä laitteeseen kuulutusten tultua :D eli jos lapsesi ovat herkkiä koville äänille tai vilkkuville valoille tai muuten vain eivät uskalla, niin ei, mut eihän me voida tietää millaisia sun lapset ovat

Tos on linkki linnunrataan, voit ite miettii, joo sori, ei oo mun kuvaama, huono laatu en voi sille nyt mitään.
http://www.youtube.com/watch?v=JsuGL8LRD_o
Mut tollanen kuitenki

Riskillä menin 5 v tytön kanssa laitteeseen. Aika hurja oli pimeyden ja kovan vauhdin takia. Tyttö parkaisi kerran, mutta väitti ettei pelännyt yhtään.

Onneksi ei menty 3 veen kanssa sinne. Olisi varmasti pelännyt, kun pelkäsi kummitusjunassakin. Nyt oli lisänä vielä tuo hurja vauhti.

Meillä 6-vuotias tyttö kävi isänsä kanssa siinä ja ei kuulema ollut pelottava. Olisi uudestaan halunnut.
Tosin meillä mieskin sanoi ettei ole enää sama kuin ennen. ei kuulema valot vilkkuneet eikä äänet olleet yhtä kovia.

Me oltiin 3v:n kanssa ja oli kuulemma siistiä, ei vaikuttanut pelkäävän. Mä en ollut itse käynyt aikaisemmin enkä kyllä tajunnut, että rata on oikeasti ihan pimeä parin nousun ja laskun ajan. En ehkä ois vienyt jos oisin tiennyt. Rata on kyllä tosi lyhyt, eli kauaa ei joudu pelkäämään.

Riippuu ihan sun lapsestasi. Ja totta kai myös susta itsestäsi. ;) Sitä on Linnanmäen henkilökunta kuulemma suositellut yli 6-vuotiaille. Mut sun lapset on varmaan kasvanu jo vähän (sä kirjotit tuon 2011, mä 2014) :D Kyllä ne varmaan nyt voi mennä Linnunrataan...? C:

Siellä on sit kauheen pimeetä, menee lujaa, ja alussa räpsyy sit valot...:x Kyllähän se aika hurja on. ;) Kannattaa kattoo vaikka youtubesta videoita vähän siitä, (vaikkei niissä videoissa oikein näy mtn) :D

Yhteistyössä