Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
[QUOTE="vieras";24192881]Miten tällä ketjulla voi olla liki 100 000 lukijaa?[/QUOTE]

Ehkä siksi, kun tätä ketjua on linkitetty myös facebuukissa. Itekkin bongasin sieltä... :)
 
JUSTIIN
Vastauksena vois sanoa että kannattaa pysytellä vaan kotona ja pitää ovet lukossa. Mistä sitä tietää millon vastaan kävelee joku hullu HIV- positiivinen neula kädessään ja pistää sillä sinua....Tai sitten joku salamurhaa sinut....
 
Crystal the Moonchild
No otetaanpa nyt sitte asialinja, täytyy myöntää että naurattaa hiukkasen. Mutta jos nyt hypoteettisesti ajatellaan että tosiaan on jo römpsä hieman levinny siinä synnytyksissä niin voihan sitä ruveta miettimään kaikenlaista. Sanoisin ihan nyt hyvällä tälle ahdistuneelle kanssa ihmiselle jolle tämä pelko on oikeasti olemassa. Älä hyvä lähimmäinen ajattele niin tarkkaan tuollaisia, tulet kipeeksi jo miettimisestä. Voisin kyllä näin lähihoitajana vaikka luvata että ei niin hirveen helposti jutut tartu. Jos pelottaa kysy gynekologilta ihan rohkeesti, ne ei naura. Olen itse ymmärtänyt että sukupuolitautia kantava pitäisi kyllä olla kontaktissa sinuun hieman intiimimmin jotta jotakin tarttuisi.Tosin tottahan on että se tuskin on kauhean steriiiliä se vesi siellä vonkaputouksessa, eli uiminen ei taida olla hyvä idea. Jos pelottaa laita seuraavalla kerralla kokovartalo kondoomi päälle eli sadetakki, niitähän siitä vierestä saa ostaa halvalla, sellasia kertiksiä. Ja kysy nyt ihmeessä lääkäriltä tai gynekologilta niin saat varman vastauksen eikä sinun tarvitse enää sellasta miettiä. Ja huom sadetakki suojaa vaatteitakin samalla. Tässä minun vastaukseni.
 
Voiko oikeesti saada jonku taudin tollai?? Kävin kesällä vonkaputouksessa mut ei ainakaan vielä oo mitään oireita. kannattaisko kuitenkin käydä lääkärissä??? mulla oli kyl menkat just niin oli side niin oisko se auttanu ettei niitä pöpöjä mee sinne?
 
"Heikku"
Laitapa kuule kännykästä tuo paikannuspalvelu päälle ja lähetä livenä, missä päin liikuskelet, koska mä en halua joutua sinne sun mustaan aukkoon. Toivon, että ehdin sitten köyttää itseni hyvin kiinni isoon puuhun tai taloon, ennen kuin imu käy... :D
 
"vieras"
Ei mutta ihan totta!!! Onko aiemmin viestiketjussa otettu raskauden mahdollisuus myös huomioon? Ei sillä että kukaan siellä laitteessa runkkaisi vaan se että yks holopillu on tullu sinne suoraan paneskelemasta ja spermat purskuu lootasta siihen penkille ja sit märkävesin mukana seuraava lörppätoosa imaisee ne nesteet mukaansa?
 
"mill"
[QUOTE="vieras";24150819]Palstaa näin miehenä lukiessa, tulee väistämättä mieleen, että mitä kaikkea elämää siellä römpsässä nyt onkaan ja kuinka valtava haloo niin pienestä suolenpätkästä voi syntyä.[/QUOTE]

Ihan vaan hei pienenä huomiona että emätin EI TODELLAKAAN ole suolta eikä osa suolistoa! Perusasiat hei miehenä haltuun! Koko juttu muutenhan on melkoisen hykerryttävä :)
 
"vieras"
siis istutko laitteissa ilman housuja? jos omasta alapäästäsi purskahtelee vettä seisomaan noustessa niin uskon vian olevan ihan henkilökohtainen. Kokeile jotain tenaladya niin ei omat purskahtelut haittaa sitten seuraavaa laitteeseen menijää, niin ja housut olis kanssa hyvä...
 
"jepjep"
Kesällähän kuuluu olevan monellakin tapana kulkea "kevyessä hamosessa ja ilman pöksyjä" ja ihan vain sen ihanan ulkoilmaseksin takia (voi istahtaa kepille milloin ja missä vain) ja sitten kun se on niiiiin ihanaa kun kesätuuli löyhyttelee pillunhuulia!
 
"Irmeli"
Olen 63 v, enkä ole tiennytkään, että näin voisi tehdä, siis, lurps ja vedet sisään.Olen ymmärtänyt, että sinne laitetaan ihan muuta "tavaraa". Täytyy varmaan harjoitella uusia "temppuja" niin kauan kun sokeri suussa sulaa
 
"pirkko"
Ensimmäistä kertaa tälle sivustolle eksyin, (kun kaveri linkitti ketjun facebookkiin)... ja täytyy kyllä sanoa että en ole koko päivänä voinut kuin nauraa :D on tämä ketju kyllä niin huvittava...

Ikinä ei ole käynyt kyllä tuollainen asia mielessäkään, enkä voi ymmärtää miten tuollainen on mahdollistakaan! :D ei kyl tee mieli yhtään lähteä lintsille vonkaputoukseen! En tiedä kykenenkö siihen enään ikinä menemään ilman että tämä viestiketju tulee mieleen...! Ja lapsien tekoa en edes harkitse jos on mahdollisuus että tällaisia ongelmia tulee!!!

Mietin tuossa vain teitä jotka olette kitisseet viestien asiattomuudesta, että eiköhän tämä viestiketjun aloittanut "palstamamma" ole ollut tietoinen siitä että kun kirjoittaa kyseisestä aiheesta yleisellä nettipalstalla, vastaukset eivät välttämättä ole kovinkaan asiallisia tai todesta otettavia! Jos ei kestä ihmisten naljailua, olisi ehkä syytä keskustella asiasta jossain muualla kun täällä! :)

Ja tokihan lähes kaikki vastaukset ovat hyvin huumorilla otettavia, erittäin hykerryttäviä kommentteja :D Suur- kiitos päivän pelastuksesta, olen saanut nauraa tänään itselleni monta lisävuotta... :)
 

Yhteistyössä