Linkkivinkki

  • Viestiketjun aloittaja -Muhku
  • Ensimmäinen viesti
-Muhku
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/reversecosts.pl

Tuolta löytyy vino pino liikuntalajeja, joista voi laskea itselleen ajan, jonka tarvii tietyn kalorimäärän kuluttamiseen. Harmi, ettei laskuri toimi toisinpäin.

Näytti ihan yllättävän paljolta ne kalorimäärät... Tai siis pieniltä ajat, jotka tarvii esim. 100 kcalin kuluttamiseen. Painonvartijat-vihkosta katoin, että monet liikuntapisteet vastasivat tämän laskurin tuloksia. Tosin pv-vihkossa on ehkä arvioitu joitakin alakanttiin, koska liikunnalla saadut pisteet on lupa syödä. (Joten liikunnasta tuleva hyöty ei ole "niin suuri" - ja jos vaikka joku vähän fuskaa liikunnan rankkuudessa / käyttämässään ajassa.)

Mutta intoa tuo linkki antoi ainakin mulle!!!!

Eikös muuten PV suosita, että 15 liikuntapistettä hankkii viikossa ilman että syö niitä? Työmatkapyöräilyni näyttää riittävän siihen vaaalllan mainiosti! =)
 
Haave
Mun käsittääkseni 14 riittää. Ja jos syö ne kaikki, niin sit pitäis liikkua 28 pisteen edestä jos meinaa viel laihtuakin sillä viikolla. Jostain muistan kuulleeni tälläistäkin.
 
Muhku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2004 klo 20:58 Haave kirjoitti:
Mun käsittääkseni 14 riittää. Ja jos syö ne kaikki, niin sit pitäis liikkua 28 pisteen edestä jos meinaa viel laihtuakin sillä viikolla. Jostain muistan kuulleeni tälläistäkin.
Minun ymmärtääkseni pv-ruokapisteillä laihtuu, vaikkei liikkuisi yhdelläkään pisteellä. Eli liikunta on vain lisänä siinä. Näitä pyöräilypisteitäni ei ole aikomustakaan syödä. Enkä kyllä pisteitä laskekaan tällä kertaa.
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2004 klo 19:49 -Muhku kirjoitti:
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/reversecosts.pl

Tuolta löytyy vino pino liikuntalajeja, joista voi laskea itselleen ajan, jonka tarvii tietyn kalorimäärän kuluttamiseen. Harmi, ettei laskuri toimi toisinpäin.

Näytti ihan yllättävän paljolta ne kalorimäärät... Tai siis pieniltä ajat, jotka tarvii esim. 100 kcalin kuluttamiseen. Painonvartijat-vihkosta katoin, että monet liikuntapisteet vastasivat tämän laskurin tuloksia. Tosin pv-vihkossa on ehkä arvioitu joitakin alakanttiin, koska liikunnalla saadut pisteet on lupa syödä. (Joten liikunnasta tuleva hyöty ei ole "niin suuri" - ja jos vaikka joku vähän fuskaa liikunnan rankkuudessa / käyttämässään ajassa.)

Mutta intoa tuo linkki antoi ainakin mulle!!!!

Eikös muuten PV suosita, että 15 liikuntapistettä hankkii viikossa ilman että syö niitä? Työmatkapyöräilyni näyttää riittävän siihen vaaalllan mainiosti! =)
jos haluut tietää paljonko joku liikuntalaji kuluttaa niin tuoilla aiemmassa alotuksessa; "kalorinkulutuksesta kysyttävää" on siitä juttua!!

 
Haave
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2004 klo 19:49 -Muhku kirjoitti:
Eikös muuten PV suosita, että 15 liikuntapistettä hankkii viikossa ilman että syö niitä? Työmatkapyöräilyni näyttää riittävän siihen vaaalllan mainiosti! =)
Hei, sori mä oon varmaan nähny unta, koska mä en mistään löytäny tukea väitteelleni. Sun väitteelle kylläkin, eli suositellaan, että laihduttaja kerää vähintään 15 liikuntapistettä viikossa ilman että käyttää niitä syömiseen. Sit toinen "totuus" oli se, että ruokaan saisi käyttää mielellään vain 12 p/vkossa, jolloin painonpudotus jatkuu onnistuneesti. Sori, tää tumpelo paasaa ihan omiaan :ashamed: :ashamed: ...
 

Yhteistyössä