Linkkejä peleihin?

Meillä käy pian 6 vuotta täyttävä pikkumies välillä yö- tai viikonloppukylässä. Viimeksi huomasi että mumilla on tietsika ja kysyi minulta että laittaisinko jonkun pelin siihen päälle...? :xmas:

Juu, en tiedä mitä pelejä tuon ikäiset edes voisivat pelata ja mitkä olisi helposti netistä saatavissa. Niitä kun taitaa olla pilvin pimein siellä..?

Laittaakaapa jotain pelilinkkejä mistä teidän 5-vuotias lapsenne tykkää ja mikä olisi helppo pikkuläppärillä pelata. Poika ei ole kovin pitkällä pinnalla varustettu.
 
Löytyyhän noita linkkejä googlettamalla.

Muista kuitenkin valvoa lapsen pelaamista. Lasten pelisivuilta on linkkejä toisille pelisivuille ja sieltä taas uusille... Eli muksu voi tahtomattaankin joutua helposti sotapeliosastolle tai aikuisviihteelle varsinkin, jos ei osaa lukea.
 
Meillä on pelit nyt viikon tauolla. Ensin oli kivoja pelejä levykkeellä ja sitten netin pelejä. Ihmeen äkkiä (5v) poika ne mätkimispelit löysi.. Tiesi ettei niitä saa pelata, mut kun silmä vältti veihtoi pelin toiseen. Alkoi olla myös päivät vaan "pelipuhetta". Saanko pelata, koska saa pelta, haluan pelata.. Päätin, että nyt saapi pelit ja koko tietokone olla pojalla tauolla sen viikon. Josko sitten totteliskin paremmin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiuliina:
Löytyyhän noita linkkejä googlettamalla.
Juu, siksi kirjoitinkin näin jos luet tarkkaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Mumi48:
... en tiedä mitä pelejä tuon ikäiset edes voisivat pelata ja mitkä olisi helposti netistä saatavissa. Niitä kun taitaa olla pilvin pimein siellä..?
Vastaus kysymyksiin että googleta! ei mielestäni ole vastaus lainkaan. Anteeksi vain.. :/
Enkä tajunnut myöskään käydä läpi kaikkia kirjoituksia hae-toiminnalla. Tyhmiä me isoäidit. :ashamed:

Mutta kiitos kaikista noista linkeistä. Nyt löydän pojalle varmasti jonkun mukavan pelin noista.

 
mä en ainakaan tosiaankaan tarkottanu laittaa tuota linkkiä toiseen keskusteluun siksi että sun ois kuulunu se itse löytää.. ei todellakaan ollut tarkoitus mitenkään ilkeästi sanoa, vaan laitoin ihan vaan laiskuuttani kun en jaksanut samoja kirjoittaa ja ajattelin että tuolta löytyy muidenkin hyviä pelivinkkejä. Anteeksi jos jotenkin loukkasin sinua.
 
Reagoin ehkä liian rajusta. Anteeksi. Tuo antamisi linkki samaan aiheeseen oli hyvä ja löysin sieltä lisää linkkejä joten kiitos siitä.
Kun foorumi ei ole sellainen, jossa jatkuvasti kävisin, on helpompaa kysyä suoraan mitä hakee kuin käydä kaikki läpi.
Mutta minua joskus vain ottaa pattiin nämä vastaukset että googleta tai käytä hakukoneita, jos jotain kysyy. Ihan kuin ihminen olisi niin tyhmä ettei se sitä osaisi tehdä! :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mumi48:
Reagoin ehkä liian rajusta. Anteeksi. Tuo antamisi linkki samaan aiheeseen oli hyvä ja löysin sieltä lisää linkkejä joten kiitos siitä.
Kun foorumi ei ole sellainen, jossa jatkuvasti kävisin, on helpompaa kysyä suoraan mitä hakee kuin käydä kaikki läpi.
Mutta minua joskus vain ottaa pattiin nämä vastaukset että googleta tai käytä hakukoneita, jos jotain kysyy. Ihan kuin ihminen olisi niin tyhmä ettei se sitä osaisi tehdä! :/
mä en kanssa oikeen koskaan oo tajunnu tuota googleta vastausta.. :whistle:

Mukavia pelihetkiä teille! :)
 

Yhteistyössä