Linkkejä/vinkkejä mekko-ostoksille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LepikonHeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LepikonHeta

Vieras
Mistähän löytäisi talvihäihin sopivat vaatteet 6- ja 8-vuotiaille tytöille??? Helmikuussa olisi siskon häät ja pitäisi tytöille ostaa sopivat mekot, kenties morsiusneidoksi olisivat menossa.... :wave:

Omista vaatteista en ole vielä edes uskaltanut hätäillä :snotty:

Jotain kotelomekkoa / pitkä hame ja paita itselleni mut lapsille olisi hyvä jo aiemmin löytää.

Ollapa mies, sen kun samaa mustaa pukua päälleen vetäisi |O

Alkuperäinen kirjoittaja :
taas hötkyilen jo nyt kun mitään ei tahdo löytyä ja mekkoa tuskin laitan kun sille ei ole muutenkaan käyttöä.Ollaanko menossa samoihin häihin? :)

Missä päin kaverisi häät pidetään? Me mennään juhlimaan tänne Kuopion lähelle 9.2.08 :)

Alkuperäinen kirjoittaja Seritah:
taas hötkyilen jo nyt kun mitään ei tahdo löytyä ja mekkoa tuskin laitan kun sille ei ole muutenkaan käyttöä.Ollaanko menossa samoihin häihin? :)

Missä päin kaverisi häät pidetään? Me mennään juhlimaan tänne Kuopion lähelle 9.2.08 :)

päivä mutta Hollolaan

Alkuperäinen kirjoittaja Sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Seritah:

päivä mutta Hollolaan

No sitten ei samassa juhlassa olla... :) Toivottavasti olisi kiva pikku pakkanen, ei ainakaan kurakeliä tai tulipalopakkasia... :(

Oletko vilkaissut Modasta? Itse käyn sielä tod.näk. pukuni, joulun jälkeen hyvät alennukset niissä 100 euron asuissakin...

http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/kuperkeikka/Categories/Jocko

Kuperkeikassa on aika hyviä tarjouksia myös nyt! Itse ostin tytöilleni tuollaiset Jockon punaiset mekot.

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä:
ei ole modaa

ostin itse inwearin nettikaupasta. on suomeksi ja toimii. tytöille näyttää tuolla kuperkeikassa olevan juhlamekkoja. jockon morsiusmekothan maksavat vähemmän kuin stokkalla - kävin just maalaisena kaupungissa sukulaistädin kanssa ostoksilla.

Yhteistyössä