L
LepikonHeta
Vieras
Mistähän löytäisi talvihäihin sopivat vaatteet 6- ja 8-vuotiaille tytöille??? Helmikuussa olisi siskon häät ja pitäisi tytöille ostaa sopivat mekot, kenties morsiusneidoksi olisivat menossa.... :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:taas hötkyilen jo nyt kun mitään ei tahdo löytyä ja mekkoa tuskin laitan kun sille ei ole muutenkaan käyttöä.Ollaanko menossa samoihin häihin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Seritah:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:taas hötkyilen jo nyt kun mitään ei tahdo löytyä ja mekkoa tuskin laitan kun sille ei ole muutenkaan käyttöä.Ollaanko menossa samoihin häihin?![]()
Missä päin kaverisi häät pidetään? Me mennään juhlimaan tänne Kuopion lähelle 9.2.08![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sama:Alkuperäinen kirjoittaja Seritah:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:taas hötkyilen jo nyt kun mitään ei tahdo löytyä ja mekkoa tuskin laitan kun sille ei ole muutenkaan käyttöä.Ollaanko menossa samoihin häihin?![]()
Missä päin kaverisi häät pidetään? Me mennään juhlimaan tänne Kuopion lähelle 9.2.08![]()
päivä mutta Hollolaan
Alkuperäinen kirjoittaja Täällä:ei ole modaa