linkittäkää parhaat NOKIAN peruspuhelimet tähän perusteluiden kera?

  • Viestiketjun aloittaja luuriton kohta
  • Ensimmäinen viesti
aloittaja
[QUOTE="vvv";22073457]itse tilasin n8 pitäis tässä kohta saada. kannattaa varmaan odottaa kun nämä uudet c puhelimet tulevat sulle varmaan kävis c6[/QUOTE]

täytyykin käydä katsastamassa jos löytyis jotain kuvaa ja tietoa, kiitos :)
 
[QUOTE="vvv";22073576]on se ainakin hinnaltaan. tollasia kaikki "peruspuhelimet" tulee olemaan[/QUOTE]

No pyh. Jos asiakas haluaa itselleen peruspuhelimen, ei se kaipaa siihen wlania tai gprs:ää, eikä se halua myöskään maksaa 200 euroa enempää siitä kivasta, että puhelimessa moiset kivat on, kun ei niitä kuitenkaan tule koskaan käyttämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22073616:
No pyh. Jos asiakas haluaa itselleen peruspuhelimen, ei se kaipaa siihen wlania tai gprs:ää, eikä se halua myöskään maksaa 200 euroa enempää siitä kivasta, että puhelimessa moiset kivat on, kun ei niitä kuitenkaan tule koskaan käyttämään.
Mä haluan kans takasin puhelimen, jossa on toimintoina viestit, herätyskello ja puhelinominaisuus. Kamera on ihan kiva myös.

Mutta hiiteen nuo kaikki muut. Ärsyttää, kun käynnistyvät itsekseen. :kieh:
 
"vvv"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22073616:
No pyh. Jos asiakas haluaa itselleen peruspuhelimen, ei se kaipaa siihen wlania tai gprs:ää, eikä se halua myöskään maksaa 200 euroa enempää siitä kivasta, että puhelimessa moiset kivat on, kun ei niitä kuitenkaan tule koskaan käyttämään.
Kyllä moni haluaa mutta ei halua maksaa siitä mitään. toi c6 tulee maksamaa pikkasen yli 200
 
[QUOTE="vvv";22073716]Kyllä moni haluaa mutta ei halua maksaa siitä mitään. toi c6 tulee maksamaa pikkasen yli 200[/QUOTE]

285 euroa. Siis oon mä itsekin katsonut tota puhelinta, kun olen ostamassa uutta, ja vaikuttaa hyvältä, voisin ihan hyvin ostaa, mutta en mä sitä oikeesti suosittelis peruspuhelinta haluavalle :D
 

Yhteistyössä