Linea Negra joka tekee mutkan navan kohdalla. Poika tulossa?

  • Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
Eli luin netistä että jos tuo Linea Negra tekee navan kohdalla sellaisen mutkan niin voisi hyvin mahdollisesti olla poika tulossa. Ihan siis oli jossain tutkittu. Mutta muutenhan tolla Linea Negralla ei ole todettu olevan mitään merkitystä että onko tyttö vai poika. Mietin nyt vaan tota MUTKA asiaa.

Eli onko täällä ketään jolla ollut Linea Negra mutkan kanssa, ja kumpi on tullut, tyttö vai poika?
 
"vieras"
Tollaisiin ei ole luottamista. Mulla ei ollut neljässä ekassa raskaudessani tota viivaa lainkaan, kolme ekaa lastani olivat poikia ja neljäs oli tyttö. Viidennessä oli ja syntyi poika. Että ainakaan sukupuolta se ei ennusta, tulee ilmeisesti ihan sattumalta jos on tullakseen.
 
"Mie"
[QUOTE="vieras";28435946]Tollaisiin ei ole luottamista. Mulla ei ollut neljässä ekassa raskaudessani tota viivaa lainkaan, kolme ekaa lastani olivat poikia ja neljäs oli tyttö. Viidennessä oli ja syntyi poika. Että ainakaan sukupuolta se ei ennusta, tulee ilmeisesti ihan sattumalta jos on tullakseen.[/QUOTE]

Et sitten viitsinyt ajatuksen kanssa lukea aloitusviestiäni? Tässä olikin nyt kyse siitä MUTKASTA joka kiertää navan.

Jos jollakin on ollut Linea Negra vain napaan asti tai ei ollenkaan, niin ei kiinnosta. Mä kyselinkin tässä nyt sellaisia joilla olisi se MUTKA siinä LINEA NEGRASSA. Kiitos.
 

Yhteistyössä