Lindexin koot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minsse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minsse

Vieras
Meillä on pari kuponkia, joilla saisi alennusta Lindexin vauvanvaatteista. Aikaisempaa kokemusta ei ole ko. merkistä. Miten hyvin Lindexin vaatteiden kokomerkinnät pitävät paikkansa? Kutistuuko paljon pesun jälkeen? Vaatteet tulevat 75-senttiselle poikavauvalle. Kiitos jo etukäteen, jos joku jaksaa vastata.

Mielestäni kokomerkinnät pitävät paikkansa, enkä ole kyllä huomannut että ne olisivat pesussa kutistuneet eikä kyllä kuivausrummussakaan, vaikka niissä ei muistaakseni ole kuivausrumpu merkintöjä.

Mun mielestä koko merkinnät pitää paikkaansa. Eivätkä oo kutistuneet pesussa. Mun mielestä Lindexin lastenvaatteet kestää paremmin pesua ja kulutusta nykyään, kuin esim. tutan vaatteet.

myös munmieletä hinta-laatu suhde hyvä. Koot pitää muuten paikkaansa, mutta ainakin meillä bodyt ja trikoopaidat ovat olleet aina kokoa isompia kuin muut vaatteet. Paitsi lindexin Fix-malliston kohdalla koko vastannut myös paidoissa kokomerkintää :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 09:59 liinaz kirjoitti:
myös munmieletä hinta-laatu suhde hyvä. Koot pitää muuten paikkaansa, mutta ainakin meillä bodyt ja trikoopaidat ovat olleet aina kokoa isompia kuin muut vaatteet. Paitsi lindexin Fix-malliston kohdalla koko vastannut myös paidoissa kokomerkintää :)

Samoin! 75 cm pojalla menossa nyt 80 cm bodyt, mutta lähinnä kestovaippojen takia, vaativat lisäpituutta haaroista.

Aika kapeita mun mielestä noi Lindexin perusbodyt on, mutta laadukasta trikoota, ei veny eikä vanu kuten KappAhlin lastenvaatteille on käynyt. Myös gollegehousut ovat hyvälaatuisia. Suosittelen.

Yhteistyössä