lime

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muita yrityksen juuri aloittaneeita??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muita yrityksen juuri aloittaneeita??

Vieras
Uusi tällä palstalla, kun olen en oikein tiennyt mihin olisin kirjoittanut, joten aloitin uuden ketjun.

Vihdoin olemme päättäneet aloittaa ensimmäisen lapsemme yrittämisen!! Vauvakuumetta olen potenut jo yli kolme vuotta ja jo silloin yritinkin kovasti hiillostaa miestäni lasten tekoon, mutta useista eri syistä ajankohta ei ollut otollinen niiden hankkimiselle. Silloin totesin miehelleni, että hän saa tehdä aloitteen vauva-asian suhteen, kun asia siltä tuntuu.

Vihdoin ja viimein se sitten tapahtui!! Mieheni ilmoitti, että on miettinyt jos jättäisin pillerit pois ja katsotaan mitä tuleman pitää. Uutinen tuli minulle melkoisena yllätyksenä. En ollut kuvitellut, että mieheni ajattelee näitä asioita, koska emme ole sen kummemmin vauvan hankkimisesta nyt puhuneet. Itsellä ei mitään valtavaa vauvakuumetta ole ollut aikoihin, mutta mielessä on taas alkuvuodesta asti pyörinyt ajatus, että joko nyt olisi hyvä hetki lapsille.

Nyt mielessä pyörii tuhat ja sata asiaa. Ajatukset liitää jo jossain kaukana, vaikka varsinainen yritys alkaakin vasta ensikierrolla. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden ensimmäistä yrittävien kanssa tuntemuksista näin alku metreillä.

Jos haluat tulla tuonne Wish a Baby -ketjuun keskustelemaan, niin olet tervetullut! Meitä on siellä monessa vaiheessa olevia haavelijoita, vähän aikaa jo yrittäneitä, juuri yrityksen aloittaneita ja vielä ainakin hetken odotuksen odotuksen odottajia...

Yhteistyössä