Limatulppa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sudenmarja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sudenmarja

Vieras
Lähti siis tänä aamuna. Ei muita oireita. Kuinka kauan teillä on mennyt limatulpan irtoamisesta synnytyksen käynnistymiseen? Siis teillä, jotka ylipäätään olette huomanneet limatulpan irtoamisen.

Lähti siis tänä aamuna. Ei muita oireita. Kuinka kauan teillä on mennyt limatulpan irtoamisesta synnytyksen käynnistymiseen? Siis teillä, jotka ylipäätään olette huomanneet limatulpan irtoamisen.

Itellä lähti kaksi viikkoa sitten, eli ei aina lähde ihan synnytyksen korvilla. Kun kerran en vielä synnyttämään ole päässyt.. =)
Muistaakseni kahdesta ensimmäisestä tulppa lähti tosin ihan synnytyksen lähellä, muutamaan päivää ennen. Tapauskohtaista ilmeisesti.

Tellu81 36+5

Viimeksi muokattu:
Nyt voin itse vastata kysymykseeni: synnytys käynnistyi samana päivänä. Aamulla klo 10 meni limatulppa ja sitten jotain 14 loput siitä ja samoihin aikoihin alkoi supistella. Tuloksena terve tyttö aamuyöllä :)

Mulla meni synnytystä edeltävänä päivänä vielä silleen, että olin menossa neuvolaan ja kävin vessassa ennen sitä antamassa pissanäytteen ja sinne se holahti pönttöön. paperiin tietty jäi kanssa tuhrua. Sanoin terkkarille ja hän sanoi, että yleensä päivästä viikkoon menee, kun synnytys käynnistyy. Minulla käynnistyi siis heti seuraavana aamuna ja illalla oli poika sylissä.

Yhteistyössä