Limatulppa rv 41+1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimu

Jäsen
25.07.2004
55
0
6
Miten pitkään teillä on mennyt limatulpan irtoamisesta synnytykseen, te jotka olette menneet jo yli lasketun ajan?
Tänään vihdoin tuli (tulee) verensekaista limaa, ja toivon että se on merkki siitä että kohta pamahtaa :)

mulla meni pari viikkoa (toki rv 38 kun alkoi mutta) aina välillä limaista vuotoa ja sit odoteltiin että joko nyt kun olo oli niin iso ja tukala. rv 40 käynnistettiin ison koon vuoksi.jäi mieleen kun jossain vaihees kätilö totes että limatulpan jämiä vai oliko se lääkäri joka puhkas kalvot kun aateltiin että sillä käynnistyy kun kohdunsuu oli neljä centtiä auki.mutta ei käynnistyny kun tipalla vasta. eli tiedäppä sitten limatulpista.

mulla lähti limatulppa perjantai-aamuna ja supistukset alko sunnuntaina. tiistaina aamuyöllä tytär päätti vihdoinkin syntyä. eli lima lähti 40+1, ja tyttö syntyi 40+5

Mulla alkoi tiputtelu rv 41+2 sunnuntaina ja perjantaina rv 42 päätettiin käynistää kalvojen puhkasulla, kun mitään ei alkanut tapahtuu... no, lopulta kuitenkin jouduttiin leikkaamaan kun poika ei laskeutunut tarpeeksi alas. kaikki meni loppujen lopuksi hyvin. :)
Tsemppiä ja voimia sinulle synnytykseen!!

Yhteistyössä