limatulppa

Miten kauan teillä on mennyt limatulpan irtoamisesta synnytykseen? Menikö lapsivedet ensin vai alkoiko supistukset? Itsellä limatulppa lähti irtoamaan ilmeisesti perjantaina 39+1 ja nyt 39+4 eikä mitään ole tapahtunut paitsi niitä pieniä limaklönttejä tulee vieläkin. Aiemmin supisteli kipeästikkin, jopa 10 min välein ja useita tunteja putkeen, mutta sen jälkeen ei kertaakaan. Eka syntyi 39+2 ensimmäisten kipeitten supistusten seurauksena. Ei jaksais enää odottaa...
 
Mulla irtosi limatulppa päivällä viiden maissa ja tyttö syntyi sitten seuraavana aamuna klo 8.25. Supistukset lähti käyntiin heti irtoamisen jälkeen ja koveni koko ajan. Niin ja viikkoja oli tasan 41 kun tyttö syntyi.
 

Mulla irtosi limatulppa rv 39+0, vauva maailmassa 39+5, toisella kertaa irtosi jälleen 39+0, vauveli syntyi 40+0. Koko ajan limatulpan irtoamisen jälkeen supisteli. Toivottavasti pääset pian tositoimiin!
 
Mulla irtosi limatulppa aamupäivällä ja illalla alkoi säännölliset supparit ja seuraavana aamuna syntyi tyttö. Eli 1 vrk. Limatulppa oli ainakin minulla sellainen vaaleanpunainen limaklöntti.. :kieh:
 

Yhteistyössä