limatulppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millainen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millainen?

Vieras
Te joilla kokemusta asiasta, millainen on limatulppa?

Mulla nyt rv38+ ja pöksyihin oli tullut ruskeaa vuotoa, ei mielestäni ollut tuoretta verta vaan ihan ruskeaa. Siitä en tiedä miten limaista se oli kun en alkanut tutkimaan tarkemmin;)

Vauva liikkuu kyllä vikkelään ja sisätutkimus on tehty tänään, voisko se vaikuttaa asiaan jotenkin?

Kiitos jos joku viitsii vastailla!

Sisätutkimus on hyvinkin voinut irrottaa osan limatulpasta. Mulla oli siinä ainakin seassa semmoista ruskeaa vanhaa verta. Tuli kokonaisena samana päivänä kun synnytys käynnistyi.

Mulla ainakin limatulppa oli kirjaimelliseseti limainen klöntti, ja vrk irtoamisesta syntyi tyttö:)
Muistan, kun pöksyihin yhtäkkiä vain valahti ""jotain""...juoksin vessaan ja se oli sellaista limaista mömmöä, jota tuli viel sit hetken. Toisilla tosin saattaa kestää tulpasta vaik viikko tai kaks, ennenkun tapahtuu. Itelläni oli tuolloin viikkoja 40+3.

Mutta hyviä odotuksen jatkoa, ja onnea koitokseen, siitten kun se lähtö tulee :)

En tiedä tuosta väristä mistä johtuu.. Itselläni oli myös kirkasta limaa, eikä sitä tullut paljoa, en tajunnut kuin vasta jälkikäteen sen olleen se limatulppa, sen verran vähän sitä oli, mutta kuitenkin enemmän kuin normaalissa valkovuodossa - luulin sen silloin olevan osittain limatulppaa, mutta ilmeisesti oli kokonaan, kun synnytys käynnistyi sitten 6 päivän päästä :)

Yhteistyössä