Limatulppa.

  • Viestiketjun aloittaja "odottelija"
  • Ensimmäinen viesti
"odottelija"
Elikkäs eilen aamulla alkoi irrtoa todennäköiseti limatulppaa, tuli sellaiste verensekaista limaa ja ihan pelkkää vertakin. Melko kivuttomia supistuksia tuli koko päivän ja tänään ei enää mitään. Valaiskaa te tietävämmät!:) Onko verinen limatulppa merkki pian alkavasta synnytyksestä? Kuinka kauan teillä mennyt siihen että lapsi ulkona tai synnytys käynnistynyt kun tulppa irronnut? Mulla tuskin edes irtosi koko tulppa tai limaa enemmän tai vähemmän veristä on tullut kyllä pitkin viikkoa.
 
eipä kiirettä
Mulla irtosi limatulppa päivä lasketun ajan jälkeen ja käynnistykseen mentiin rv 41+5. Mulla tosin on käynnistetty kaikki kolme synnytystä, että taidan olla jotenkin viallista merkkiä tuon itsestään käynnistyvän synnytyksen suhteen. Joka tapauksessa se on aina niiiin yksilöllistä, miten kelläkin synnytys alkaa ja milloin, että eipä muiden kokemuksista voi paljon ennustuksia tehdä itseään koskien.
 
näin
Ekassa raskaudessa en huomannu koko limatulppaa, toisessa(6/11) limatulppaa tuli pari viikkoa ennen la, aluks vaa muutama verinen viiru. Päivänä, jollon poika synty, tuli aamulla enempi sellasta rusehtavaa vuotoa ja muuttui vähän verisemmäks päivän mittaa. Tsemppiä synnytykseen, voi olla että lähtö on näillä näppäimillä, huomenna tai ainakin lähiaikoina. Supistukset kertoo kyllä tarkemmin :)
 
"aapee"
Tuntuu ettei muuta pysty ajattelemaan kuin että milloin pääsee tosi toimiin.:) Esikoisesta en edes huomannut mitään limatulppaa. Nyt vaan googlettelen kaikilla mahdollisilla tavoilla tuota.:D Jotkut onkin kirjoittanut että tuo verinen limatulppa olisi merkki että kohta alkaa tapahtua, mutta päivät tuntuvat niin pitkille kun ei mitään tapahdu. Pitäisi vaan yrittää levätä ja miettiä jotain muuta.:)
 

Yhteistyössä