Voi elämän limatulppa =/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulis jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulis jo

Vieras
Kuinka helkutin kauan tätä limatulppaa voi irtoilla... tuntuu että sitä on tullut paloina jo kuukauden päivät... nyt viikonloppuna ekaa kertaa ensimmäinen selvä veriviiru mukana ja loppuviikosta lima oli vähän vaaleanpunaista. Nyt taas pelkkää limaa... ei punaisuutta tai veriviiruja...

Kuinkast helkutin kauan tätä voi jatkua... kuopuksesta limatulppa irtosi parina kappaleena ja synnytys käynnistui kahden päivän päästä... Ei oikein jaksais enään odotella.

Argsh

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
mulla 2 kk ennen synnytystä irronnu. mihin sulla on kiire? haluatko, että lapsesi todella syntyy keskeneräisenä?

lapsukainen olisi jo valmis tapaus, ja paikat myös... paikat siis lääkärin mukaan jo täysin kypsät synnytykseen... kovasti vain odotan koska lähtö tulee... kun olis se ennustuspallo...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla 2 kk ennen synnytystä irronnu. mihin sulla on kiire? haluatko, että lapsesi todella syntyy keskeneräisenä?

lapsukainen olisi jo valmis tapaus, ja paikat myös... paikat siis lääkärin mukaan jo täysin kypsät synnytykseen... kovasti vain odotan koska lähtö tulee... kun olis se ennustuspallo...

mistä sinä tiedät, että hän on valmis? ei ne vkot mitään sano, jokainen kehittyy omaa tahtiaan ja lapsi syntyy sitten kun hän on valmis, sinulla ei ole siihen sanottavaa.

veikkaan tavalliseksi valkkariksi.
Itse en usko koko tulpan olemassaoloon, koska viisi raskautta eikä ainoatakaan limatulppaa.
Raskaana tulee jos jonkun näköistä vuotoa ja väliin voi olla vertakin mukana, mutta ei se mitään tulppaa ole.

mistä sinä tiedät, että hän on valmis? ei ne vkot mitään sano, jokainen kehittyy omaa tahtiaan ja lapsi syntyy sitten kun hän on valmis, sinulla ei ole siihen sanottavaa.

Piko kireelläkö? =)

Taitaa olla viikot sinulla jo paukkuneet

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
veikkaan tavalliseksi valkkariksi.
Itse en usko koko tulpan olemassaoloon, koska viisi raskautta eikä ainoatakaan limatulppaa.
Raskaana tulee jos jonkun näköistä vuotoa ja väliin voi olla vertakin mukana, mutta ei se mitään tulppaa ole.

Juu... kyllä ihan tulppaa on, ei normi valkovuotoa. Sitäkin tosin tietenkin on, mutta limatulppa on erilaista =)

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämän kevät:

Piko kireelläkö? =)

Taitaa olla viikot sinulla jo paukkuneet

pipua ei oo, ja vkot on todellakin jo paukkuneet. 4 lasta saatettu tähän maailmaan, osa aikataulullisesti ok, osa ei.