Limatulppa irtosi (osittain?) kuinkahan kauan synnytyksen käynnistymiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitähänkäy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitähänkäy

Vieras
Eli siis toinen lapsi tuloillaan ja nyt päivällisen lääkäri käynnin jälkeen, jossa lääkäri siis yritti käsin repiä kalvoja (ilman että siitä etukäteen ilmoitteli) on nyt irronnut limatulppa ainakin osittain. Viime synnytyksessä tuli ensin kipeitä supistuksia noin 6 tuntia ja vasta sen jälkeen irtosi limatulppa. Nyt on ollut pieniä suppareita koko päivän mutta ei vielä mitään synnytyssupistusten tapasia. Minkälaisia kokemuksia teillä on, kuinka kauan limatulpan irtoamisesta on lapsi ollut maailmassa?

Sekavaa tekstiä mutta niin on mielikin nyt :)

Ekassa raskaudessa limatulppa irtosi noin 2½ vuorokautta ennen synnytystä ja toisessa noin 1½ vuorokautta ennen vauvan syntymää. Olen ymmärtänyt, että hyvinkin suuria vaihteluita on. Mun synnytykset on ollut kaiken kaikkiaan hyvin hitaita.

[QUOTE="vieras";22736897]Mene helvettiin limatulppinesi ja eritteisesi kanssa. Täällä yritetään virittäytyä Jouluun ja sun yäkkä-jutut ei kuulu siihen.[/QUOTE

Kannattaisko virittäytyä tunnelmaan muualla. Limatulpan perässä se sun joulukinkkukin on maailmaan tupsahtanut, et se siitä yäkästä!!!

Ja Alkuperäiseen kommenttia:
Mulla meni kolmannessa raskaudessa limatulpan osittaisesta irtoamisesta 2.5 vko:a synnytykseen.
Mut sit käynnistyikin rytinällä. Tsemppiä tulevaan!!!

Yhteistyössä