Limatulpasta synnytykseen?

mie
Esikoisesta limatulppa tuli aamulla vessassa käydessä. Oli sellaista verensekaista limaa. Synnytys käynnistyi sitten iltapäivällä vielä saman päivän aikana.
Nyt toista odotan, limatulppaa on tullut kolmeen eri otteeseen, mukana oli ensimmäisellä kerralla muutamia veriviiruja.. (tuli siis viime viikon tiistaina) ja vielä odotellaan synnytyksen käynnistymistä!!
 
MamaK
Esikoiselta meni limatulppa aamulla aikaisin ja poika syntyi seuraavana yönä. Nyt olen taas toiveikas, kun aamulla tullut limaista vuotoa. Tosin ei vieä kunnon "tulppaa". Nyt on menty viikon yli lasketusta ajasta, joten kovasti toivon että alkaisi pikku hiljaa tapahtua... :)
 
Mulla alko synnytys ja alko tulppa sulaan ihan samaan aikaan! Eli supparit alko ja menin vessaan kun tuli kakkihätä (mahahan menee lähes aina selasin kun synnytys alkaa). Pyttyyn lurahteli limaa ja vaippaan tuli myös. Se oli vaaleeta limaa jossa veriviiruja. :wave:
 
Mulla kolmelta ekalta irronnut verensekainen limatulppa, ja aika pian, noin 1-2 vuorokaudessa vauva syntynyt.
Nyt limatulppa irtosi kaksi viikkoa sitten, se oli tällä kertaa rusehtavaa jota tuli tosi paljon.. eli ilmeisesti vanhaa verta..
ja edelleen odotellaan, viikkoja 39+5.
Aluksi olin tosi toiveikas et kohta mennään, mut into pikkuhiljaa laantui kun mitään ei tapahtunut. Ja kun tarpeeks turhautui, niin olen nyt lopettanut koko odottamises... :kieh:
Valmistaudun siihen et menee kaks viikkoa yli.
Juu, niin se vaan on, et odottavan aika on loputon!!! Vaikka kuin tietää et kyl se sieltä vielä syntyykin.
Jaksamisia muille samassa tilanteessa oleville!!!
 
onkohan multa limatulppaa jo irronnu kun perjantai iltana kävin pissalla ja sit ku pyyhin ni paperiin tuli sellasta vihertävää limaa aika reilusti. mut sit ei oo supistellu eikä mitään ni ajattelin ettei se sitä ollu kun melkein joka päivä sen jälkeen tullu vihertävää limaa kun on pyyhiny ja olin jo unohtanu koko asian ku huomasin tän ketjun täällä. esikoisesta ei tullu limatulppaa et olisin nähny/tienny ni tää on mulle aikas uus juttu.. kiitos jos joku osaa auttaa.. :flower:
 

Yhteistyössä