E
Esmeralda rv 40+5 !
Vieras
Olisi kiinnostavaa kuulla limatulpan irtoamisen ajankohdan yhteydestä synnytyksen alkamiseen....
Eli ne jotka ovat jo iloisesti äitejä, niin laittakaahan vastausta tulemaan.
Milloin havaitsit limatulpan (ja oliko mielestäsi selvä tulppa vai vain limaa) ja kuinka pian tämän jälkeen alkoi tositoimet?
Olen kuullut nimittäin monta eri tarinaa, eli jollakin tullut viikon ennen, jollakin vain kaksi päivää.
Itse luulin jo havainneeni tulpan eilen aamulla (rv 40+4) mutta lääkäri sanoi että ei se voinut olla se, koska eilen totesi kohdun suun olevan vielä ihan kiinni. (?)
Eli ne jotka ovat jo iloisesti äitejä, niin laittakaahan vastausta tulemaan.
Milloin havaitsit limatulpan (ja oliko mielestäsi selvä tulppa vai vain limaa) ja kuinka pian tämän jälkeen alkoi tositoimet?
Olen kuullut nimittäin monta eri tarinaa, eli jollakin tullut viikon ennen, jollakin vain kaksi päivää.
Itse luulin jo havainneeni tulpan eilen aamulla (rv 40+4) mutta lääkäri sanoi että ei se voinut olla se, koska eilen totesi kohdun suun olevan vielä ihan kiinni. (?)