limainen kakka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinytooney harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tinytooney harmaana

Vieras
Eipäs onnistunut kirjautua vieraalta koneelta.. ihmehomma.

Mutta, pojalla oli maitoproteiiniallergiaepäily. Olin maidottomalla ja kakan verisyys hävisi (joskus harvoin oli pise).
Aloitin kiinteät ja myöhemmin siirryin itse takaisin maitotuotteisiin. Pojan kakkaan ilmestyi taas parit veripiseet. Jatkaessani maitotuotteilla ja pojan saadessa enemmän kiinteitä en ole enää verta löytänyt vaikka olen hammastikullakin tutkinut. (pitää olla perusteellinen :)

Olisiko, että itse en enää osaa niin paljoa syödä maitotuotteita kuin ennen eli maitoproteiinia vähemmän äm:ssa ja se että äm osuus pojan ruokavaliossa kiinteiden myötä vähentynyt.
Eilen sitten aloitin broilerin. Tänään pojan kakka oli aika limainen. Kakka on melkein aina ollut limainen, mutta limaton ihan viimeviikkoina, tai ainakin sitä on ollut hyvin vähän. Söi myös eilen veteen tehtyä riisipuuroa, pääryynä, luumua (kun meinas kakka kovettua), perunaa, porkkanaa ja maissia.
Tähän mennessä poika saanut bataattia (alussa) ja ruusunmarjaa.

Eilsessä ruoassa taisi kyllä perunaakin olla suhteessa enemmän.

Eli muistelin jonkun kirjoittaneen jonkin ruuan aiheuttavan kakan limaisuutta? Peruna, maissi?

Sekava ja pitkä kirjoitus, mutta yritin kaiken oleellisen kirjailla, jos jollakin sattuisi olemaan tietoa. Olen huomannut, että täältä saa oikeaa tietoa, jota esim neuvolassa ei tunnusteta.

Se vielä, että 5. hammas puhkes torstaina; ei ole ennen kyllä mitenkään oireillu puhkeamisia. Ja eilen oli lämpöä 38,2 pympystä mitattuna (yleensä ollu jotain 37) Eli nämäkö vaikuttaa myös?

Kiitoksia etukäteen

Yhteistyössä