LilyPadz-liivinsuojus kokemuksia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emppu80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ostin lilipadzit että pääsisin märistä liivareista ja sänky pysyisi yön kuivana..toisin kävi. Maidon heruminen ei estynyt vaan suoja keräsi sitä aikansa ja lopulta maidot valui sänkyyn. Lisäksi rintoja paleli koko yön ja ne tuli tosi kipeiksi. Otin yhteyttä hattentattiin ja kerroin kokemukseni. Minun käskettiin odottaa muutama viikko että maidon tulo tasaantuu. Tein niin mutta ei auttanut ja sain taas rintani kipeäksi. Kalliiksi tuli kokeilu ja hyvitykseksi siitä olisin saanut myssyn..nojoo. Että jos joku tahtoo kokeilla niin minulta saa postimaksun hinnalla padzit. Olin kuulemma ensimmäinen tyytymätön asiakas. Tosin ystävälläni toimi yhtä huonosti vaikka alkoi käyttää vasta imetyksen loppuvaiheessa että on meitä ainakin kaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen mamma vaan:
Moi! Voisin kokeilla noita padzeja, jos et ole niitä vielä lähettänyt kenellekään?

Tallessa on..laitatko sähköpostilla yhteystietosi niin lähetän lilypadsit sinulle. jennyreinikka@luukku.com

Minä ostin, mutta en käyttänyt kuin kaksi kertaa. Jotenkin tuntuivat epämukavilta, ajattelin koko ajan, että hautovat nänniä jne. Alussa oli nännit rikki niin ei tullut mieleenkään kokeilla, mutta siis imetyksen lopussakin epäilytti.

Ostin eBaysta ja maksoivat 6 euroa, että ei niin kovin harmita.

Minä puolestani olen ollut todella tyytyväinen, muita en enää edes käyttäisi! Ovat niin ohuet, että voi käyttää minkä tahansa paitojen alla, eivät tunnu kosteilta ihoa vasten, eivät ärsytä ihoa ja ne on helpompi pestä kuin kankaiset kestoliivinsuojat. Tosi harmi, että em. vastauksien perusteella eivät kaikille sovi, mutta suosittelen kokeilemaan! Mielestäni ovat moninkertaisesti hintansa arvoiset.

Ihan hirveet, ei toimineet ainakaan ensimmäisten kk aikana kun maitoo tuli niin, että aamuisin oli liivit märät vaikka oli 2 kertissuojaa päällekäin.

Ehkä testaan myöhemmin, kun maidontulo on hillitympää. Tai sitten en.

Yhteistyössä