liityn pitkän jahkaamisen jälkeen vihdoin facebookiin...olen neuvoja vailla!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apinapa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apinapa"

Vieras
Eli kavereiden vaahtoamisen jälkeen olen vihdoin ajatellut sinne liittyä, vaikka toisaalta mietin mitä siitä saan.

kun liityn siihen, alanko itse etsiä kavereita sieltä ja pyytää ystäväksi vai miten se toimii? Onko oma kuva pakollinen? Näkeekö kaverit milloinka olen viimeksi sivuilla käynyt jos olen vaikka päiviä ollut käymättä? Mitä muuta ois hyvä tietää?

Ala pyytää kavereita itse ja yleensä sitten sen jälkeen sinulle alkaa tulla pyyntöjä, kun näkevät sinunkin olevan fb:ssä. Mulla on oma kuva. Siitähän on hyvä sitten tarkastaa, kuka se tämä henkilö olikaan. Ja laita salaukset kuntoon, ettei kuka tahansa voi nähdä tekstejäsi. Harkitse, mitä kuvia lataat esim. lapsistasi; en minä ole ainakaan uskaltanut kaiken maailman sekopäiden takia. Mutta hauskaa siellä on! Käyn joka päivä useasti :)

Hyvä olisi tietää se että älä kirjoita tai julkaise yhtään mitään mitä et halua jonkun tietyn ihmisen tai ihmisten näkevän, tärkeät yksityisasiat kannattaa ruotia sitten ihan jossain muualla. Muilta osin kiva tapa nähdä ihmisten kuulumisia kun ei puhelimessa jaaraaminen läheskään aina jaksa kiinnostaa.

Etsi itse ystäviäsi ja jossain vaiheessa saat myös ehdoituksia kavereista. Oma kuva ei ole pakollinen. Mielestäni kukaan ei näe koska olet viimeksi käynyt paikalla, näkevät kyllä jos olet samaan aikaan paikalla. Kannattaa käydä samantien asetukset katsomassa. Lähinnä, että mitä tietoja haluat kavereiden näkevän ja saako jotkut tiedot näkyä kaikille.
Juu, siinä jotain :)

Yhteistyössä