V
vieras
Vieras
Mulla kauhea flunssa. Poskionteluntulehdus. Päätä särkee. Niskat ihan jumissa ja kipeet. poskia kolottaa ja kuumottaa.
Vai onks tää jotain vakavampaa???
Vai onks tää jotain vakavampaa???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:..mulla oli takaraivo kipeenä viime viikon..ja lentsu päällä..nyt mummolla ja meidän neidillä pää kipeä-..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jos on korkea kuume ja muuten hirveän huono olo niin voi olla aivokalvontulehdus. Muuten lihassärky liittyy kyl flunssaan
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:tähän lentsuun liittyy seuraavat oireet:
* kuumetta tai sit ei
* nuhaa
* yskää..tai sit ei..
* päänsärky
* paineen tunne päässä..ja korvat helposti tukossa..
* poskiontelotulehdusta..tai sit ei..
..mulla oli pieni lentsu..ei kuumetta..korvat tukossa..ja kauhee paine päässä..ja hirvittävä hedari koko ajan..
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:lentsu = flunssa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla menee aina kipeenä niskat jumiin, koska makaan sängyssä niin paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:hmm..kavereilla ollut tämä flunssa kolme viikkoa..toisella just 2 viikkoa kasassa..meillä neidillä alkoi oireet vko:lla 6..ja nyt eletään viikkoa 13..
..joten ei kannata etsiä mitään horroritarinoita esille..
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:..ja jospa keksit muuta kirjoittelemista..jokainen tyhmempikin tajuaisi käydä lekurissa..
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:Jos kovasti vielä huolestuttaa niin kannattaa soittaa ja varata hautapaikka valmiiksi kuten iso pahvilaatikkokin joka on paljon ekologisempi vaihtoehto näin vihreinä kierrätys aikoina![]()