Liittyykö niskasärky flunssaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tähän lentsuun liittyy seuraavat oireet:

* kuumetta tai sit ei
* nuhaa
* yskää..tai sit ei..
* päänsärky
* paineen tunne päässä..ja korvat helposti tukossa..
* poskiontelotulehdusta..tai sit ei..

..mulla oli pieni lentsu..ei kuumetta..korvat tukossa..ja kauhee paine päässä..ja hirvittävä hedari koko ajan..

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
tähän lentsuun liittyy seuraavat oireet:

* kuumetta tai sit ei
* nuhaa
* yskää..tai sit ei..
* päänsärky
* paineen tunne päässä..ja korvat helposti tukossa..
* poskiontelotulehdusta..tai sit ei..

..mulla oli pieni lentsu..ei kuumetta..korvat tukossa..ja kauhee paine päässä..ja hirvittävä hedari koko ajan..

Siis mikä on lentsu?

hmm..kavereilla ollut tämä flunssa kolme viikkoa..toisella just 2 viikkoa kasassa..meillä neidillä alkoi oireet vko:lla 6..ja nyt eletään viikkoa 13..

..joten ei kannata etsiä mitään horroritarinoita esille..

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
hmm..kavereilla ollut tämä flunssa kolme viikkoa..toisella just 2 viikkoa kasassa..meillä neidillä alkoi oireet vko:lla 6..ja nyt eletään viikkoa 13..

..joten ei kannata etsiä mitään horroritarinoita esille..

mulla ollut flunssa reilut 2kk että ei tää nyt enään normaalia ole. Kyl jossain joku tulehdus oltava

Jos kovasti vielä huolestuttaa niin kannattaa soittaa ja varata hautapaikka valmiiksi kuten iso pahvilaatikkokin joka on paljon ekologisempi vaihtoehto näin vihreinä kierrätys aikoina;)

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
Jos kovasti vielä huolestuttaa niin kannattaa soittaa ja varata hautapaikka valmiiksi kuten iso pahvilaatikkokin joka on paljon ekologisempi vaihtoehto näin vihreinä kierrätys aikoina;)

kylläpä löytyy idiootteja taas tältä palstalta. Jokainen tyhmempikin tajuaa että jos flunssa kestänyt noin kauan niin lääkäriin. Ei flunssan kuulu olla noin kauaa.

Ja sinä harmaa vieras. Tuskin hautapaikkaa varaamaan mutta kuitenkin lääkäriin koska tuo ei ole enää normaalia että noin kauan kipeänä.

Yhteistyössä