liimattava heijastin-nauha

Levoton Strutsi

Aktiivinen jäsen
23.11.2006
4 891
0
36
saa ainakin kangaskaupasta. onko kukaan käyttänyt :attn: :attn:
olisin kysynyt että pysyykö hyvin kiinni kankaassa vai lähteekö ensimmäisessä pesussa irti? meinasin lasten ulkovaatteisiin liimata lisäksi, olisi turvallisempi ja toivottavasti pysyvämpi vaihtoehto kuin irtoheijastin.

rattaisiinkin laitoin ja ainakin rautaan tarttui napakasti kiinni.

:attn: :attn: :attn:

eikö kukaan ole käyttänyt?

no, mainostan sitten ihan ideana =)
liimasin äsken lapsen talviulkopukuun jossa oli todella vähän valmiina heijastavaa kangasta. ainakin vaikuttaisi pysyvältä, katsotaan mitä tapahtuu ensimmäisessä pesussa.

ainakin eurokankaasta löytyi. maksoi muistaakseni 4 e/ metri. ja siis ihan on hopeanharmaata.
kenen mielestä sitten kallista, kenen ei. minun mielestäni halpa hinta siitä että näkyy liikenteessä. ja lapsilta kun muutenkin tuppaa irtoilemaan tavalliset heijastimet.

Mä ostin joskus jonkun viimattavan leijastimen. Tai siis sellasia nauhoja. yritin vaunuihin liimata, kun vaunuissa ei ollut yhtäkäään heijastinta. Ei pysynyt kiinni. Varmaan riippuu materiaalista pysyykö kiinni vai ei...

Olen laittanut rattaisiin sekä metalli että kangasosiin ja hyvin on pysynyt. Omassa ulkoilupuvussani (joku drymaxx ) ei pysynyt vaan lähti pesussa irti. Samoin miehen hölkkäpuvusta. Pojan umbro kevyttoppa-asussa on pysynyt samoin repussa ja pyöräilykypärissä.. Tässä joitain esimerkkejä

soitin eurokankaaseen. valmistaja oli kuulemma sanonut että ei vesipesua, mutta puhelimeen vastaava nainen taas sanoi että oli pysynyt ihan hyvin kiinni omassa takissa, myös pesussa. kehoitti kokeilemaan ensin vähällä määrällä, vaikka nurjalle puolelle ettei kankaaseen jää sitten liimatahroja jos tämä heijastinnauha sitten irtoaakin.
no, aion silti kokeilla. ja rattaissa tuon nyt luulis pysyvän kun en mä niitä rautaosia aio pestä =) et ei se hukkaan mene. käyttökohteita mulla ainakin riittää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen laittanut rattaisiin sekä metalli että kangasosiin ja hyvin on pysynyt. Omassa ulkoilupuvussani (joku drymaxx ) ei pysynyt vaan lähti pesussa irti. Samoin miehen hölkkäpuvusta. Pojan umbro kevyttoppa-asussa on pysynyt samoin repussa ja pyöräilykypärissä.. Tässä joitain esimerkkejä

Ja vielä lisäys.. Minä olen käyttänyt sitä liimattavaa heijastavaa paikkamateriaalia joka myydään sellaisina paloina. Saa ainakin joistain kangaskaupoista ja marketeista.

Ostin viime viikolla tuota samaista heijastin tarraa....toissa päivänä luin jostain lehdessä tehdyssä heijastintestistä,että tuollainen tarraheijastin sai arvosanan huono,parhaiten pärjäsivät kovat,vanhanaikaiset heijastimet.Noo...meillä nyt on ainakin liimailtu heijastin nauhaa kenkiin,takkeihin,kävelysauvoihin jne..

Alkuperäinen kirjoittaja ria:
Ostin viime viikolla tuota samaista heijastin tarraa....toissa päivänä luin jostain lehdessä tehdyssä heijastintestistä,että tuollainen tarraheijastin sai arvosanan huono,parhaiten pärjäsivät kovat,vanhanaikaiset heijastimet.Noo...meillä nyt on ainakin liimailtu heijastin nauhaa kenkiin,takkeihin,kävelysauvoihin jne..

no, pakkohan se on ensin itse testata :D kyllä kai mä laitan jotkut killuttimet noille lisäks. kahtoo nyt.

Mie oon käyttänyt paljon sitä liimattavaa heijastinpalaa(paikkapalan kokoinen), ja on tosi hyvin pysynyt monet pesut ja heijastaakin hyvin. On ollut kyllä tasasia kankaita, joihin olen liimannut(tuulikangas, vedenpitävä yms.)Voihan niissä eri valmistajan tuotteissa olla laatueroja.
Yksikään heijastin ei ole irronnut miulla pesussa.