Liikunta kodin ulkopuolella tärkeämpää kuin omat lapset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun liikuntaharrastus ei ole lapsilta mitenkään pois. Työmatka/ hyötyliikunta ei ole lapsilta pois mitenkään. Tai joudun tietenkin lähtemään kotoa tunnin aiemmin,mutta muuten siitä ei ole mitän haittaa. Osaahan lapset mennä kouluun ilman äidin vahtimistakin.
ku lapset ovat harrastuksissan,voin samaan aikaan harrastaa, miten se on lapsilta pois. Mitä mun pitäisi sinä aikaan tehdä kun ipanat harrastaa, ku ne pitää viedä kuitenkin harjoituksiin.Onko shoppailu sit parempi ratkaisu?

Työaikani on 9-17, joka päivä. Lapset 3 ja 6 vuotiaat, päiväkodissa joka päivä.

Mulle ei tulis pieneen mieleenkään lähtee 'harrastaan' töitten jälkeen. Meillä on tasan kaksi tuntia joka päivä perheaikaa ja kasilta lapset menee nukkuun. Se on aika vähä toi kaks tuntia... Siinä juuri kerkee käymään päivän kuulumiset läpi, vähä hellitellään, leikitään ja tehään yhessä kotihommia. Lasten nukkumaanmenon jälkeen alkaa vanhempien oma aika.
Niinpä meidän harrastukset on melki kaikki sellasia, että niitä voi tehä kotona.

Toki mä kaipaan jumppaamaan. Esim latinoBic-tunnille tai BodyFitness-tunnille. Mut niitä mä jatkan sit ku lapset vähä kasvaa. Kyllä mä kerkeen. En mä näitten muutaman 'laiskemman' vuoden aikana ny huonoon kuntoon kerkee kuoleen.

Ja nää on vaan meidän perheen valintoja. Mun valintoja. Ei siks, että tää olis ainoo oikee tapa. Vaan siks, että mä en vaan pysty oleen eros noista ihanista muru-mussukoista. Mä en haluu olla erossa :) Ne on pieniä niin vähän aikaa...

Yhteistyössä